اچ‌پی نسخه 15 اینچی اولترابوک Spectre x360 را با صفحه‌نمایش 4K رونمایی کرد

تنها چند روز از آغاز سال جدید میلادی می‌گذرد، با این حال طی همین چند وقت با طیف وسیعی از گجت‌های نسل جدید و فوق‌العاده آشنا شده‌ایم. در این بین شرکت اچ‌پی که با دستی پر به نمایشگاه CES امسال آمده، ساعاتی پیش از نسخه جدید اولترابوک Spectre x360 رونمایی کرد که بدون شک به تقابل مستقیم با سرفیس پرو 5 مایکروسافت خواهد پرداخت.

اولین چیزی که در نگاه اول به این محصول اچ‌پی شما را جذب خود می‌کند، طراحی منحصر به فرد و زیبای آن است. مدل 2017 اولترابوک Spectre x360 با نمایشگری 15 اینچی با وضوح تصویر 4K راهی بازار خواهد شد. لازم به یاد آوریست که این محصول علی رغم کاهش 0.6 اینچی نمایشگر نسبت به نسل قبلی، کمی باریک‌تر شده و اکنون دارای بدنه‌ای طلایی سوخته است.

Spectre x360 یک تبلت هیبریدی بوده به طوری که نمایشگر لمسی آن قادر است با چرخش 360 درجه‌ای، قابلیت‌های یک تبلت را هم ارائه کند. این محصول همچنین امسال علاوه بر تراشه نسل هفتمی Core i7 اینتل که بر روی فرکانس 2.7 گیگاهرتز کلاک شده، به کارت گرافیک جداگانه جی فورس  940MX مجهز شده است.

در کنار سمت راست دستگاه درگاه HDMI و کارت حافظه خوان تعبیه شده، در سوی دیگر نیز خروجی تاندربولت 3 قرار گرفته است. تاندربولت 3 در واقع نمادی جدید برای پورت‌های رایانه‌ای است که می‌تواند اطلاعات مورد نیاز برای دو صفحه‌نمایش 4K، اطلاعات با سرعت بالا و شارژ سریع نوت‌بوک‌ها را فراهم کند. این تکنولوژی می‌تواند تعهد USB-C به‌منظور استفاده از یک کابل در جهت نیل به هدف‌های مختلف را برآورده کند.

البته ناگفته نماند که اچ‌پی یک کانکتور اتصال فلش مموری‌های قدیمی به درگاه یواس‌بی_سی نیز برای اسپکتر ایکس 360 در نظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این محصول بالا رده می‌توان به بلندگوهای استریو مجهز به فناوری Bang & Olufsen، حافظه داخلی 256 گیگابایتی از نوع SSD، باتری با عمر 12 ساعته و 16 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. پیش فروش این محصول از همین امروز از طریق وب‌سایت شرکت سازنده با قیمت 1499 دلاری آغاز خواهد شد، با این حال عرضه رسمی آن در خرده‌فروشی‌ها از ماه آینده صورت می‌پذیرد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.