سامسونگ یخچال‌های هوشمند جدید FamilyHub 2.0 خود را معرفی کرد

به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنان مشغول توسعه و تبلیغ برای ایده یخچال‌های هوشمند خود باشد. این غول لوازم الکترونیکی به‌تازگی مجموعه یخچال‌های متصل خود که با نام Family Hub 2.0 شناخته می‌شوند را معرفی کرده است؛ حالا تعداد این مجموعه یخچال‌ها به 10 عدد می‌رسد.

0

با نسخه نرم‌افزار جدید، سامسونگ با تولیدکنندگان اپلیکیشن بیشتری همکاری کرده و پیاده‌سازی را بهتر از قبل انجام می‌دهد. حالا از محدوده کاملی از مدل‌های 3 و 4 درب فرانسوی پشتیبانی می‌شود، به این معنی که مصرف‌کنندگان قدرت انتخاب بالاتری دارند.

نرم‌افزار Family Hub 2.0 انعطاف‌پذیری سیستم را افزایش می‌دهد، کاربرد و مدیریت غذاها نیز در آن بهبودیافته است. دوربین‌های داخلی هوشمند یخچال همچنان می‌توانند مواردی را به لیست خرید شما اضافه کنند، اما حالا عکس غذاها نیز ضمیمه می‌شوند. کاربران می‌توانند به کمک اپلیکیشن Mastercard لیست تولیدشده را سفارش دهند. اپلیکیشن Recipes که اطلاعات خود را از شبکه اجتماعی AllRecipes تهیه می‌کند نیز دستور پخت غذا را با اندازه متن بزرگ برای افرادی که به دنبال پخت و تهیه غذاهای جدید و هیجان‌انگیز هستند، نمایش می‌دهد.

برقراری ارتباط بین لوازم خانه بیش‌ازپیش پیاده‌سازی شده است. می‌توانید پروفایل‌های جداگانه برای افراد یا مواقع مختلف بسازید، تخته‌هایی برای نمایش اطلاعات مختلف اعم از یادآوری‌ها و غیره ایجاد کنید، به تقویم دسترسی داشته باشید و حتی یادداشت‌هایی را به‌صورت دستی به آن وارد کنید. تمام اپلیکیشن‌های Family Hub نیز مجهز به کنترل صوتی هستند؛ ازاین‌پس می‌توانید با یخچال خود درباره آب‌وهوا، زمان و جدیدترین اخبار صحبت کنید که البته کمی عجیب به نظر می‌رسد.

در آخر، سامسونگ با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن زیادی مثل Grubhub، Nomiku، Glympse، Ring، Spotify و iHeartRadio همکاری می‌کند تا انتخاب‌های بیشتری را برای سفارش و تحویل غذا، امنیت خانه (چرا؟) و سرگرمی فراهم کند. همچنین در متن اصلی خبر اشاره‌شده که نرم‌افزار Family Hub برای اجاق‌گازها، فرها و هود آشپزخانه نیز ارائه خواهد شد. تمام این لوازم به کمک بلوتوث با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و کاربران می‌توانند به کمک وای‌فای به قابلیت‌های آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.