کوالکام به طور تصادفی گوشی جدید ZenFone AR ایسوس را پیش از رونمایی لو داد!

کوالکام به‌طور اتفاقی جزئیات مربوط به کنفرانس خبری که در آن به ZenFone AR ایسوس اشاره شده را منتشر کرده است. این گوشی دومین گوشی مجهز به فناوری واقعیت افزوده تانگو گوگل خواهد بود.

0

تصاویر غیررسمی که تاکنون از ایسوس ZenFone AR منتشر شده حکایت از آن دارد که این محصول، دومین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از پروژه تانگو خواهد بود. تانگو پلتفرم واقعیت افزوده شرکت گوگل به حساب می‌آید که پیش از این در لنوو Phab 2 Pro مجهز به صفحه‌نمایش 6.4 اینچی و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل هم به‌کار بسته شده بود.

کوالکام، متن کنفرانس خبری که قرار بود در تاریخ چهارم ژانویه منتشر شود را به‌طور اتفاقی منتشر کرده که در آن جزئیاتی از محصول جدید ایسوس یعنی ZenFone AR به چشم می‌خورد. این محصول، اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از پروژه تانگو خواهد بود که به تراشه اسنپ‌دراگون 821 تجهیز می‌شود. لنوو فب 2 پرو به تراشه اسنپ‌دراگون 652 مجهز شده بود. نکته مهم‌تر اینکه Asus ZenFone AR اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به‌طور همزمان هم از پروژه تانگو برای بهره‌گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده و البته از دی دریم به‌منظور پشتیبانی از واقعیت مجازی بهره‌مند خواهد شد.

از سوی دیگر، ایوان بلس هم توییتی منتشر کرده که در آن عکسی از قسمت پشتی ایسوس ذنفون ای‌آر به‌چشم می‌خورد. نکته قابل توجه، تاریخ 4 ژانویه است که روی گوشی دیده می‌شود. با این تفاسیر باید اطمینان داشته باشیم که در میان تمامی گوشی‌های جدید ایسوس، ذنفون AR هم رونمایی خواهد شد.

Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.