سامسونگ ماشین لباسشویی چهارکاره FlexWash + FlexDry خود را معرفی کرد

شرکت سامسونگ از ماشین‌لباسشویی جدید در قالب سیستم ترکیبی FlexWash+FlexDry رونمایی کرد.

0

حتما شما هم به علت پیچیدگی فرایند شست و شو و البته خشک کردن هر دسته از لباس‌ها با رنگ و یا جنس خاص خود به مشکل برخورده‌اید. برای برطرف کردن این مشکل، شرکت سامسونگ ترکیب چهار در یک جدیدی را در ماشین لباسشویی به نام FlexWash+FlexDry ادغام کرده که البته از آن به عنوان پیشرفته‌ترین و انعطاف‌پذیرترین راهکار شست و شو در جهان یاد می‌‌کند. در مرحله اول، قسمت FlexWash در مقابل شما قرار می‌گیرد که فرایند شست و شو را در قالب مخزنی با ظرفیت پنج متر مکعب شروع می‌کند. سامسونگ مدعی شده این مخزن، بیشترین فضا را در این کلاس کاری پیش روی کاربر قرار می‌دهد. این در حالی است که نوآوری، در قالب مخزن یک مترمکعبی در قسمت بالای ماشین نمود پیدا می‌کند تا بتوانید دو مجموعه مستقل از لباس‌ها را به‌طور همزمان بشویید. سامسونگ ترکیب FlexDry را هم به عنوان راهکاری مستقل برای بخش خشک‌کن مد نظر قرار داده است.

نکته قابل توجه اینکه ماشین لباسشویی جدید سامسونگ را می‌توانید با بهره‌گیری از نرم‌افزار سامسونگ اسمارت هوم هم کنترل کنید. سامسونگ هنوز زمان عرضه و قیمت این ماشین لباسشویی جدید را اعلام نکرده اما آنچه مشخص است در نمایشگاه CES اطلاعات بیشتری از این محصول بدست خواهیم آورد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.