اپ‌نت: تنظیم دلخواه جزئیات موسیقی با Equalizer Pro

برای تنظیم حرفه‌ای کیفیت پخش موسیقی در گجت‌های اندرویدی خود از اپلیکیشن Equalizer Pro استفاده نمایید. تنظیم اکولایزر گجت‌ها می‌تواند راهی برای افزایش کیفیت باشد اما این اپ خود به تنهایی دارای تنظیماتی پیش‌فرض و قابلیت‌های گسترده‌تری در این زمینه می‌باشد.

0

اگر از حرفه‌ای‌های موسیقی هستید و از هدفون‌های گران‌قیمت برای گوش دادن به آهنگ‌ها استفاده می‌کنید حتماً با لزوم استفاده از اکوالایزر آشنایی دارید. با یک اکوالایزر دقیق می‌توانید بخش‌های خاصی از صدا مانند low-end مثل بیس، mids مثل صدای خواننده یا گیتار و highs مثل صداهای تیزتر را به دلخواه خود تغییر داده تا موسیقی را آن‌طور که دوست دارید بشنوید. برای انجام اینگونه تنظیمات نیازی به اطلاعات گسترده در زمینه تنظیم آهنگ نیس چرا که تنظیماتی به‌صورت پیش‌فرض نیز برای اپ درنظر گرفته شده که کاربر با لمس یکی از آن‌ها به راحتی می‌تواند موسیقی مدنظرش را با کیفیت دلخواه گوش نماید.

با وجود این‌که تنظیمات ایستگاه‌ها به صورت پیش‌فرض تعیین شده اما کاربر می‌تواند این تنظیمات را نیز به دلخواه تغییر داده و ذخیره کند. از قابلیت‌های دیگر Equalizer Pro امکان استفاده از افکت‌های سه‌بعدی صوتی می‌باشد. این تنظیمات بر روی تمامی پلیرها اعمال شده و می‌توانید پروفایل مد نظر خودتان را نیز ذخیره کنید.

اپلیکیشن Equalizer Pro را می‌توانید گوگل‌پلی یا فارسروید دانلود کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.