سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم جدید خود را به همراه گلکسی اس 8 معرفی خواهد کرد

اگر دنیای تکنولوژی را خوب دنبال کنید، می‌دانید که اپل آغازگر جنبش است و اگر چیز تازه‌ای در محصولات خود ارائه دهد، احتمال آن بالاست که دیگر شرکت‌ها نیز پیرو او این تغییرات را اعمال کنند و به نظر می‌رسد حذف جک هدفون نیز در حال تبدیل شدن به یک جنبش است

0

آیفون 7 جک هدفون را حذف کرد تا هدفون بی‌سیم خود را عرضه کند. پس از آن شایعاتی مبنی بر عرضه یک گوشی اندرویدی اچ‌تی‌سی بدون جک هدفون منتشر شد و با عرضه گلکسی اس 8 سامسونگ بدون جک هدفون ادامه پیدا کرد. حال به نظر می‌رسد که حذف جک هدفون گلکسی اس 8 بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است. سامسونگ قرار است یک ست هدفون بی‌سیم را در کنار گلکسی اس 8 معرفی کند و شاید آن را درون جعبه قرار دهد.

SamMobile اعلام کرده که سامسونگ در حال کار بر روی هدفونی است که بتواند رقیب Airpod اپل باشد، چون هدفون اپل با دستگاه‌های اندرویدی نیز همخوانی دارد. سامسونگ البته Gear Icon X را در اختیار دارد که یک ست هدفون بی‌سیم است که 150 دلار قیمت دارد. اما سایت اعلام کرده که سامسونگ برنامه دارد تا هدفون‌های جدید خود را در جعبه گوشی عرضه کند که به شدت اقتصادی‌تر از خرید یک ست 150 دلاری خواهد بود.

حذف جک هدفون امری است که به تازگی میان شرکت‌ها در حال تبادل است و کاملا جا نیفتاده است. این حرکت به شدت ریسک بالایی خواهد داشت و با وضعیت فعلی سامسونگ همخوانی ندارد. سامسونگ نیازمند این است که همه چیز گلکسی اس 8 درست و کامل باشد و هیچ عیبی در آن دیده نشود. حذف یک پورت به این مهمی مطمئنا امری خواهد بود که بسیاری از کاربران را ناخشنود خواهد کرد.

ممکن است که شرکت‌ها بگویند با حذف این پورت فضای بیشتری برای قرار دادن سخت‌افزار بیشتر باز خواهد شد اما نگه‌داشتن آن نیز به اعتبار عمومی شرکت کمک خواهد کرد و فروش بهتری را تضمین خواهد کرد. در هر صورت از حالا به بعد باید منتظر اخبار و شایعات تازه‌ای در رابطه با این محصول باشیم. همچنین اعلام شده که دستگاه ممکن است تا فروردین یا اردیبهشت سال آینده عرضه نشود.

AndroidAuthority

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.