اپ‌نت: یادداشت‌برداری با GNotes – Sync Notes with Gmail

یکی از قدرتمندترین ابزار یادداشت‌برداری GNotes – Sync Notes with Gmail بوده که علاوه بر یادداشت نکات مختلف قابلیت همگام‌سازی آن‌ها با Gmail را نیز دارا می‌باشد. با استفاده از این اپ می‌توانید یادداشت‌های روزانه و یا فهرست‌های مهمتان را به Gmail خود ارسال کرده و از امنیت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.

0

با استفاده ازاین اپ می‌توان لیستی از امور روزانه یا خرید و وظایف روزمره را تهیه نمود و در صورت نیاز با در دسترس قرار دادن آیکون آن به راحتی به این لیست می‌توان مراجعه کرد و امور مربوطه را مورد بررسی قرار داد. در ادامه حتی این توانایی را دارد که عکس‌های مدنظر کاربر را به لیست‌های موردنظرش اضافه نماید و یا آن‌ها را به تنهایی ذخیره کند. یکی از تجارب لذت‌بخشی که با GNotes – Sync Notes with Gmail می‌توان داشت امکان یادداشت برداری با استفاده از دست خط خود کاربران است که این نوع یادداشت‌ها نیز قابل ذخیره‌سازی و یا ارسال به Gmail کاربر می‌باشند.

در بخش‌های دیگر این اپ می‌توان فایل‌های صوتی را نیز ایجاد و ذخیره نمود. این اپ با قابلیت رمزگذاری روی یادداشت‌ها امنیت خاطر را برای کاربران به ارمغان آورده است. در ضمن می‌توان گزینه یادآوری را برای هر یادداشت فعال نمود تا در تاریخ و ساعت معین به کاربر متذکر شود. یادداشت‌های تهیه شده را می‌توان به اشتراک گذاشت و یا آن‌ها را پوشه‌بندی کرده و با موضوعات مختلفی که برایشان تعیین می‌شود طبقه‌بندی نمود. در نهایت تمامی آن‌ها قابل همگام‌سازی با Gmail کاربر می‌باشند.

اپلیکیشن GNotes – Sync Notes with Gmail را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید دانلود کنید.

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.