جیلبریک آیفون 7 و آی‌پد پرو با iOS 10.1.1 منتشر شد

اگر از علاقمندان به جیلبریک آی‌دیوایس‌ها هستید برایتان خبر خوبی داریم. به‌تازگی اولین جیلبریک با پشتیبانی از آیفون 7 و آی‌پد پرو برای علاقمندان منتشر شده است.

0

این جیلبریک که البته هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد Yalu نام داشته و توسط توسعه‌دهنده «لوکا تودسکو» انجام شده است که پیش از این سابقه کرک کردن iOS را داشته است. این جیلبریک قرار است در آینده نزدیک تمامی آی‌دیوایس‌های با iOS 10.1.1 را پشتیبانی کند اما در حال حاضر تنها می‌توانید آیفون 7، آیفون 6اس و آی‌پد پرو را با آن جیلبریک کنید.

در واقع Yalu هفته گذشته عرضه شد اما از آن‌جایی که از Cydia پشتیبانی نمی‌کرد و تقریباً تمامی کاربران به‌دلیل استفاده از Cydia دستگاه خود را جیلبریک می‌کنند نمی‌توانستیم آن را جیلبریک کاملی بدانیم. Yalu به شکل یک فایل ipa. منتشر شده که می‌توانید آن را مستقیماً از طریق آی‌تونز روی دستگاه خود بارگذاری کنید. نیاز به مک یا پی‌سی تنها به انتقال فایل ختم شده و عملیات جیلبریک به‌صورت خودکار روی دستگاه انجام خواهد شد.

البته پیش از این‌که جیلبریک Yalu را دانلود و امتحان کنید باید بدانید این نسخه آزمایشی و اولیه بوده و ممکن است دارای اشکالاتی باشد؛ پس بهتر است از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. به گفته تودسکو نسخه پایدار این جیلبریک به‌زودی از راه می‌رسد اما می‌توانید نسخه آزمایشی را از اینجا دانلود کنید.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.