اپ‌نت: تست سلامت گوشی Phone Health Check – and Test PRO

برای اطلاع یافتن از سلامت گجت اندرویدیتان از اپلیکیشن Phone Health Check – and Test PRO استفاده کنید. این اپ توسط استودیوی طراحی inPocket Software ارائه شده و مورد توجه بسیاری از کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

0

با استفاده از Phone Health Check – and Test PRO می‌توان به راحتی فعالیت‌های دستگاه اندرویدی را کنترل کرد و از نحوه عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل نمود. با این ابزار می‌توان ریز فعالیت‌های دستگاه را بررسی نمود و یا در زمان دلخواه عملکرد بخشی از آن را با دقت مورد بررسی قرار داد. با انجام تست‌های مختلف که برای آن طراحی شده به راحتی نحوه کار دستگاه مورد آزمون قرار می‌گیرد.

تمامی بخش‌ها از جمله رم، CPU، باتری و سایر قسمت‌های دستگاه مشمول این آزمون‌ها و بررسی‌های هستند. در هر زمانی که کاربر بخواهد می‌تواند عملکرد هر بخش را ببیند و از میزان مصرف منابع اطلاع یابد. با نمایش مدل‌های سخت‌افزارهای به کار رفته در گجت اندرویدی، کاربر می‌تواند تست‌های مربوط به سخت‌افزار را برای آن قسمت‌ها امتحان کرده و از صحت عملکرد آن‌ها اطمینان حاصل کند. این تست‌ها همچنین برای بخش وایفای، GPS و حتی پیکسل‌های صفحه تصویر قابل اجرا می‌باشند. در نهایت کاربر یک گزارش کامل از عملکرد کلی گجت اندرویدی خود و نیز میزان سلامت آن در اختیار خواهد داشت.

اپلیکیشن Phone Health Check – and Test PRO را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید تهیه نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.