آپدیت اندروید 7.1.1 برای نکسوس 6 تا پایان ماه از راه می‌رسد

جالب است بدانید با وجود این‌که اندروید 7.1.1 ماه گذشته برای گوشی‌های سازگار نکسوس و پیکسل عرضه شد اما نکسوس 6 فعلاً از قافله عقب مانده است.

0

اگر از کاربران نکسوس 6 هستید حتماً به خاطر دارید گوگل آپدیت اندروید 7 را نیز دیرتر از سایر نکسوس‌ها برای این گوشی عرضه کرد. نکسوس 6 گوشی غول‌آسای ساخت موتورولا حالا بیش از 2 سال عمر دارد و برخی تصور می‌کردند گوگل پشتیبانی نرم‌افزاری از این گوشی را به اتمام رسانده اما خوشبختانه گوگل عرضه آپدیت اندروید 7.1.1 را برای این گوشی تأیید کرده است.

گوگل در این زمینه و در پاسخ به وب‌سایت AndroidPolice می‌گوید:

متأسفانه ما یک باگ نرم‌افزاری مختص نکسوس 6 را در دقیقه آخر کشف کردیم و همین عامل باعث تأخیر در عرضه آپدیت اندروید 7.1.1 شد. ما این مشکل را رفع کرده‌ایم و آپدیت را در اوایل ژانویه منتشر خواهیم کرد.

همان‌طور که می‌دانید اوایل ژانویه به معنای همین دی‌ماه است و اگر از کاربران نکسوس 6 هستید می‌توانید انتظار داشته باشید تا ظرف یک دو هفته آینده به آخرین نسخه از اندروید آپدیت شوید. البته گوگل اخیراً چندان در عرضه آپدیت‌هایش منظم عمل نکرده و حتی این احتمال وجود دارد که عرضه این آپدیت یک‌بار دیگر به تأخیر بیفتد. همچنین گفتنی است با دوساله شدن نکسوس 6 نباید منتظر دریافت آپدیت دیگری به‌جز آپدیت‌های امنیتی ماهانه برای این گوشی باشید.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.