اولین رندر منتشر شده از جی 6 ال‌جی خبر از شباهت این گوشی به V20 دارد

طبق شایعات ال‌جی قصد دارد این‌بار پرچم‌دار خود را یک‌ماه زودتر و در اسفندماه معرفی و عرضه کند. حالا اولین رندر از این گوشی منتشر شده که شاید چیزی نباشد که انتظارش را داشتید.

0

معمولاً همیشه در پرچم‌داران جدید انتظار طراحی جدید را داریم به همین دلیل است که گاهی گوشی‌های جدید اپل ما را ناامید می‌کند. حالا اگر از طرفداران گوشی‌های ال‌جی بودید و پرچم‌داران این برند در سال 2016 انتظار شما را برآورده نکرده شاید جی 6 نیز شما را ناامید کند. همان‌طور که در اولین تصویر رندر شده از پشت و بالای گوشی مشاهده می‌کنید طراحی G6 شباهت زیادی به V20 داشته و با همان ماژول دوربین درشت دوگانه و حسگر اثر انگشت در پشت مواجهیم. ارتفاع گوشی به نظر بدون تغییر باقی مانده اما عرض کمتر آن خبر از حاشیه‌های باریک‌تر در سمت چپ و راست گوشی دارد.

ال‌جی جی 6 احتمالاً با همان صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل به همراه تراشه اسنپ‌دراگون 830 و 6 گیگابایت رم ارائه خواهد شد. خوشبختانه همان‌طور که می‌بینید ال‌جی جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حذف نکرده تا مجبور به استفاده از هدفون‌های درون جعبه یا تبدیل نباشید. انتظار داریم G6 اسفندماه رونمایی شده و نهایتاً اوایل بهار آینده به بازار عرضه شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.