اسپیکر بلوتوث معلق ال‌جی با صدای ۳۶۰ درجه معرفی شد

هنگامی‌ که بازار از انواع مدل‌های مشابه پر شود، چیزی که اکنون به عنوان مثال در بازار گوشی های همراه مشاهده میکنیم ایده‌های جدید و منحصر کم کم ظهور خواهند کرد که با جلب‌ توجه مشتریان مشکل‌ پسند هم میتوانند بار دیگر باعث رونق شوند.

0

ایده‌های جدید صرفاً در گجت‌های خاصی اعمال نمی‌شوند. به عنوان مثال سال گذشته شاهد معرفی اولین اسپیکر معلق جهان توسط ASWY در CES نمایشگاه بودیم. منظور از اسپیکر معلق آن است که باکس خروجی صدا در فاصله 3 تا 5 سانتی‌متر از سطح زمین با به کار گیری روش‌هایی همچون استفاده از مواد دیا مغناطیس و یا ایجاد قطب‌های همنام توسط سیم‌پیچ‌ها در هوا معلق می‌ماند.

همان‌طور که گفته شد اولین اسپیکر معلق جهان سال گذشته به صورت رسمی وارد بازار گردیده، با این حال ایده ساخت چنین دستگاه‌هایی چنان جذاب است که به نظر می‌رسد ال‌جی نیز به سمت تولید آن روی آورده است.LG PJ9 نام اسپیکر بلوتوث معلق ال‌جی است که هرچند ساعاتی پیش توسط وب‌سایت کره این شرکت معرفی گردید، با این حال برای اولین بار در نمایشگاه CES 2017 در معرض دید عمومی قرار خواهد گرفت.

LG PJ9 ظاهری استوانه‌ای شکل به شکل توربین هواپیما داشته و قادر است به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد صدا را به صورت 360 درجه پخش کند.

فناوری به کار گرفته شده در این محصول به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در هرکجای اتاق که هستند صدا را باکیفیتی فوق‌العاده و بودن هیچ افت کیفیتی دریافت نمایند.

این اسپیکر همچنین از دو رادیاتور پسیو بهره رده که علاوه بر بهینه سازی صدای خروجی باعث شنیدن فرکانس‌های بخش باس می‌شود.LG PJ9 همچنین به قابلیت مقاومت در برابر آب بر اساس استاندارد آی‌پی 67 تجهیز گردیده که فعالیت بدون مشکل آن را به مدت نیم ساعت در عمق 1 متری آب را امکان‌پذیر می‌کند.

این اسپیکر همچنین از شارژرهای وایرلس پشتیبانی کرده، با این حال امکان استفاده از شارژ عادی نیز در آن تعبیه شده است. البته باتری داخلی آن در حالت آماده به کار قادر است 10 ساعت انرژی دستگاه را تأمین نماید. همان‌طور که گفته شد این محصول در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد، با این حال تا به این لحظه خبریدر رابطه با قیمت احتمالی آن منتشر نشده است.

fonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.