اپ‌نت: ویرایشگر عکس Darkroom Gallery Photo Editor

برای مدیریت و ویرایش تصاویر خود می‌توانید از اپلیکیشن Darkroom Gallery Photo Editor استفاده کنید. این اپ قادر است تمامی فرمت‌های عکسی را بخواند و قابلیت‌هایی که معمولا گالری پیش‌فرض گجت‌های اندرویدی ندارند را داراست.

0

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تمامی عکس‌ها در فرمت‌های گوناگون را با کیفیت عالی تماشا کرد و تغییرات لازم و دلخواه را نیز روی آن‌ها اعمال نمود. دسترسی به این اپ به سادگی امکان‌پذیر بوده و در مدت کوتاهی نیاز کاربر را به سایر اپ‌های مرتبط از بین خواهد برد. تمامی ویرایش‌های اولیه تصاویر از جمله چرخش، برش، تنظیم نور، طراحی دستی، اضافه کردن متن به تصویر و سایر امکانات در Darkroom Gallery Photo Editor موجود و قابل استفاده هستند.

محیط برنامه نیز دارای دو تم سیاه و سفید می‌باشد. .همچنین با استفاده از این اپ می‌توان افکت‌های بسیار متنوعی را روی تصاویر اعمال نمود و تصاویری کاملا هنری و جذاب را به وجود آورد. در ادامه می‌توان نور تصاویر را تغییر داد و یا تنوعی در کنتراست آن‌ها ایجاد نمود و با اضافه کردن استیکر و متن به تصاویر تغییراتی فانتزی ایجاد کرد. عکس‌ها در گروه‌های مختلفی قابل دسته‌بندی بوده و امکان دسترسی کاربر را آسان‌تر می‌کند. از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن میتوان به کراپ کردن تصویر، تنظیم روشنایی، کنتراست و اشباع رنگی، تغییر شارپنس، اعمال افکت‌های فوکوس و سازماندهی و دسته‌بندی تصاویر گالری شما اشاره کرد.

اپلیکیشن Darkroom Gallery Photo Editor را از می‌توانید گوگل‌پلی یا فارسروید دانلود کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.