شایعه: جی ۶ ال‌جی زودتر از موعد معرفی خواهد شد

در حالی که بسیاری از لاتین زبان‌های دنیا در حال سپری کردن جشن سال نوی میلادی هستند، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی خود را برای شرکت در میعادگاه گوشی‌های هوشمند یعنی MWC 2017 آماده می‌کنند.

علاوه بر غول‌هایی همچون نوکیا، سونی، هواوی و دیگر تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های همراه، سامسونگ و ال‌جی نیز احتمالاً گوشی‌های پرچم‌دار خود را به نمایشگاه موبایل بارسلونا خواهند آورد، از این رو تقابل این دو شرکت کره‌ای از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

در این بین سامسونگ سال گذشته موفقیت‌های بیشتری را در بازار گوشی همراه تجربه کرده، با این حال ال‌جی که جی ۵ را با قابلیت ماژولار بودن راهی بازار کرد، نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رود عملکرد قابل قبولی داشته باشد؛ همین امر نیز احتمالاً باعث تغییر استراتژی ال‌جی در بحث زمان عرضه و بازاریابی جی ۶ خواهد شد.

ال‌جی جی ۵ سال گذشته در نمایشگاه MWC2016 معرفی گردید، با این حال عرضه رسمی آن حدود ۳ ماه بعد یعنی در ماه آوریل آغاز شد، با این حال امسال به نظر می‌رسد که هرچند جی ۶ نیز طی روند برگزاری MWC 2017 معرفی گردد، با این حال اولین گوشی در ماه مارس یا اسفندماه (یک ماه زودتر از زمان پیش‌بینی شده) به دست پیش سفارش‌دهندگان خواهد رسید.

اگرچه احتمالاً ال‌جی با هدف افرایش فروش جی ۶ تصمیم به عرضه پیش از موعد این گوشی گرفته، با این حال کارشناسان بر این عقیده‌اند که شرکت کره به منظور جذب هواداران گلکسی اس ۸ که احتمالاً اواخر آوریل به بازار عرضه می‌شود این سیاست را در پیش خواهد گرفت.

علاوه بر این هفته پیش نیز شایع شد که ال‌جی در جی ۶ عطای ماژولار بودن این گوشی را به لقایش می‌بخشد و در پرچم‌دار بعدی ال‌جی خبری از طراحی ماژولار در میان نخواهد بود، به این ترتیب انتظار می‌رود جی ۶ به لحاظ ظاهری شاهد تغییرات زیادی نسبت به جی ۵ باشد، اخیراً نیز شایع شده است که اسکنر عنبیه چشم برای تشخیص هویت کاربر و پشتیبانی از استاندارد عایقی آی‌پی 68 در جی ۶ حضور خواهد داشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.