اپ‌نت: دانلود ویدئو از شبکه‌ها و سایت‌های اجتماعی با Video Downloader Tool

برای ذخیره کلیپ‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی می‌بینید می‌توانید اپلیکیشن Video Downloader Tool را نصب نمایید. ویژگی ذخیره ویدئوها برای این شبکه‌ها در نظر گرفته نشده و کاربران را برای داشتن کلیپ‌های موردعلاقه خود دچار مشکل ساخته است.

1

اگر کاربری بخواهد کلیپی را تماشا کند مجبور است به اپلیکیشن مدنظر خود مراجعه کند و هرچندبار که آن را تماشا کند باید حجم اینترنت خود را صرف آن نماید. با نصب این اپلیکیشن می‌توان به‌سادگی ویدئوها را ذخیره کرد و در مواقع لزوم آن‌ها را در گالری گجت اندرویدی مشاهده نمود. بسیاری از اپلیکیشن‌های تحت پوشش این اپ عبارتند از Dailymotion، Facebook، Vimeo،  Ustream، Twitter، Vine، LiveLeak، Aol.On، Streamable.com، Break.com، Rumble.com و… که روز به‌روز با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی به تعداد این اپ‌های تحت پوشش اضافه می‌گردد.

اپلیکیشن Video Downloader Tool  به آسانی می‌تواند تصاویر و ویدئوهایی از اپ‌های تحت پوشش خود را دانلود نماید. سپس فایل‌های دریافتی را ذخیره و مدیریت نموده و در صورت لزوم و دلخواه کاربر آن را با سایر دوستان خود و یا در سایر اپ‌های ارتباطی به اشتراک بگذارد. روش کار این اپ به سادگی و تنها با کپی کردن لینک فایل‌های موردنظر انجام می‌پذیرد. کاربر به راحتی می‌تواند هر نوع فایلی را بدون در نظر گرفتن حجم آن دانلود نماید.

اپلیکیشن Video Downloader Tool را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید دریافت نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سپهر می‌گوید

    فقط tubemate
    مابقی بدرد نمی خوره.