برخی کاربران آیفون ۷ پلاس مشکلات دوربین در این گوشی را گزارش داده‌اند

دوربین دوگانه آیفون 7 شاید دارای برخی ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد باشد اما ظاهراً به‌تازگی برخی کاربران مشکلات مختلفی را با آن گزارش کرده‌اند.

1

آیفون 7 پلاس به کمک دو سنسور می‌تواند تا 2 برابر به‌صورت اپتیکال و بدون کاهش کیفیت روی سوژه‌ها زوم کند و همچنین می‌تواند پس‌زمینه سوژه‌ها را نیز در حالت Portrait Mode مثل دوربین‌های حرفه‌ای DSLR مات کند. اما ظاهراً برخی کاربران انجمن ردیت حالا با مشکلاتی در دوربین آیفون 7 پلاس مواجه شده‌اند.

به گزارش بعضی کاربران وقتی اپلیکیشن دوربین را باز می‌کنید با صفحه خالی مواجه خواهید شد و یا گاهی تمامی تصاویر گرفته شده به‌صورت کاملاً سبز یا بنفش ذخیره خواهند شد. همچنین اپلیکیشن گوشی گاهی هشدار بی‌موقعی در مورد داغ شدن گوشی حتی در هوای سرد داده که احتمالاً خبر از یک اشکال نرم‌افزاری دارد. البته برخی کاربران معتقدند مشکل از خم شدن کابل کوچک درون گوشی است که وظیفه انتقال اطلاعات را به همراه دارد و به همین دلیل هشدار اشتباه گرمای بیش از حد ظاهر می‌شود.

به نظر می‌رسد اپل در حال حاضر گوشی کاربران با مشکلات مشابه را تعمیر و یا تعویض می‌کند اما از آن‌جا که خدمات اپل در کشورمان پشتوانه‌ای چندان رسمی ندارد بهتر است فعلاً و تا روشن شدن ماجرا از خرید آیفون 7 پلاس خودداری کنید. اما اگر از کاربران این گوشی هستید جای نگرانی چندانی هم وجود ندارد چرا که این مشکلات تنها گریبان‌گیر درصد بسیار اندکی از کاربران این گوشی بوده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ادرین می‌گوید

    اپل جان ترامپ ایران اپل استور بزن