گوگل وجود مشکل صدا در گوشی‌های پیکسل را تأیید کرد

دیروز یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit با نام کاربری Badmark ادعا کرد که به علت یک مشکل عجیب صدا گوشی گوگل پیکسل خود را برای بار چهارم تعویض می‌کند. دیگر صاحبان Pixel و Pixel XL نیز تأیید کردند که اگر فایل صوتی را در یکی از 3 حد نهایی ولوم پخش کنند، صوت دچار اعوجاج می‌شود.

1

در سوم آبان ماه این باگ در جامعه کاربران پیکسل ثبت شد، اما حالا به نظر می‌رسد که مشکل بیش‌ازپیش گزارش می‌شود و به‌نوعی فراگیر شده است. گوگل به‌صورت رسمی از این مشکل اطلاع پیداکرده است.

یکی از نمایندگان مسئول جامعه کاربران پیکسل به پست اصلی پاسخ داد و گفته که این مشکل تحت بررسی است:

سلام به همه

از اینکه گزارش‌های خود را با ما به اشتراک می‌گذارید ممنون هستیم. تیم ما از این مشکل آگاهی پیداکرده و آن را تحت بررسی قرار داده است. به‌محض اینکه نتیجه مشخص شود، شمارا مطلع می‌کنیم.

– Orrin، مدیر جامعه پیکسل

هنوز مشخص نیست که اعوجاج صدا در Pixel و Pixel XL از ایراد سخت‌افزاری ناشی می‌شود یا ریشه در نرم‌افزار این دستگاه دارد. اگر شما هم مشکل مشابهی را تجربه می‌کنید، می‌توانید دستگاه خود را تعویض کنید؛ اما با توجه به حجم گزارش‌هایی که در خصوص آن در Reddit و صفحه رسمی جامعه کاربران پیکسل گوگل ثبت‌شده، به‌احتمال‌زیاد دستگاه‌های تعویض شده هم به این مشکل دچار خواهند بود. پس بهترین کار صبر برای اعلام نتیجه بررسی‌هایی که گوگل در این خصوص انجام می‌دهد است. منتظر اخبار بعدی باشید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ادرین می‌گوید

    اینم از این