معرفی گوشی هوشمند Nova Plus هواوی در حاشیه الکامپ 95

نشست خبری شرکت هواوی در حاشیه نمایشگاه الکامپ 95 با معرفی گوشی هوشمند تمام خمیده و فلزی Nova Plus برگزار شد.

0

بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی، میثم حاصلی، مدیر کل آموزش و حمید شاهرخ نیا، مدیر خدمات پس از فروش هواوی در این نشست خبری حضور داشتند و علاوه بر معرفی گوشی نوا پلاس به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

بنیامین دارمی، مدیربازاریابی شرکت هواوی در این مراسم به معرفی گوشی plus  nova پرداخت. وی با بیان اینکه nova plus اولین بار در نمایشگاه IFA 2016 برلین رونمایی شد گفت: این گوشی به دلیل بدنه فلزی خمیده، طراحی زیبا و خلاقانه، کارایی قدرتمند تا کنون جوایز بسیاری را از سوی رسانه‌های معتبر جهان دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه گوشی هوشمند نوا پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD روانه بازار شده است افزود: این مدل با طراحی خمیده الهام گرفته شده از معماری مدرن، بسیار کامپکت ساخته شده است و کاربر می‌تواند به راحتی با یک دست با این گوشی کار کند.

مدیربازاریابی شرکت هواوی گفت: دوربین 16 مگاپیکسلی و همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی این سری با قابلیت عکاسی در نور کم به شما اجازه می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز سلفی عکاسی کنید. همچنین از دیگر ویژگی‌های دوربین نوا می‌توان به ویژگی Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 نام برد که با افکت‌های آرایشی و فیلترینگ پوست، عکس‌های زیبایی از شما به یادگار خواهد گذاشت.

دارمی افزود: نوا پلاس به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 625 مجهز شده که این پردازنده با فناوری ساخت 14 نانومتری کارایی دستگاه را افزایش و مصرف انرژی را کاهش خواهد داد. همچنین این گوشی به باتری 3340 میلی آمپری و فناوری Smart Power 4.0 مجهز شده که این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد تا  نگهداری شارژ گوشی را افزایش دهد.

بر اساس این گزارش، از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به پورت USB-C و حسگر اثر انگشت 3D اشاره کرد که این حسگر  با قابلیت آنلاک 360 درجه سریع‌تر و دقیق‌تر گوشی‌های قبل خواهد بود.

مدیر بازاریابی شرکت هواوی گفت: گوشی Nova Plus با رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه در رنگ‌های متنوع و زیبای پرستیژ طلایی، خاکستری تیتانیومی و میستیک نقره‌ای روانه بازار شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.