گلکسی نوت ۷ هنوز کاربران بیشتری از V20 ال‌جی، وان‌پلاس 3T و اچ‌تی‌سی بولت دارد!

گوشی بد یُمن گلکسی نوت ۷ خرابی‌های زیادی به‌ بار آورد و این امر باعث شد تا سامسونگ نوت ۷ را فراخوان کند، اما از قرار معلوم گلکسی نوت ۷ هنوز بیشتر از LG V20، وان‌پلاس 3T و اچ‌تی‌سی بولت در حال استفاده است!

1

گلکسی نوت ۷ به‌دلیل ضعف در طراحی قسمت باتری، دچار آتش می‌شد، این مشکل به اندازه‌ای حاد بود که سامسونگ مجبور شد فروش نوت ۷ را برای همیشه متوقف کند و گوشی‌هایی را نیز که به فروش رسیده بود را از بازار جمع کند.

اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود و بر اساس گزارشی جدیدی که از جانب موسسه Apteligent منتشر شده است، هنوز تعداد بسیار زیادی گلکسی نوت ۷ در اختیار کاربران قرار دارد. جالب این جاست که از قرار معلوم تعداد گوشی‌های گلکسی نوت ۷ که هنوز در بین کاربران حضور دارد بیشتر از گوشی‌های ال‌جی V20, اچ‌تی‌سی بولت و وان‌پلاس t3 است، این گوشی‌ها در شش ماهه دوم سال جاری میلادی به  فروش رسیده‌اند.

البته گوشی‌های جدید و تراز اول‌تری نظیر پیکسل‌های گوگل و همچنین سونی ایکسپریا ایکس‌زد که در حدود بازه زمانی برابر با آغاز فروش گلکسی نوت ۷ به‌فروش رسیده‌اند در حال حاضر بیشتر از گلکسی‌ نوت ۷ در بین کاربران حضور دارند.

لازم به ذکر است همان‌گونه که اشاره کردیم، این آمار مربوط به فروش این گوشی‌ها در نیمه دوم سال میلادی جاری است و گلسی اس ۷ و اس ۷ اج، فروش قابل قبولی را تجربه می‌کنند. از طرف دیگر گوشی هوشمند ال‌جی V20 که در این آمار حضور دارد نیز تنها در اروپا به‌ فروش رسیده است و هنوز انتظار فروش جهانی را می‌کشد.

سامسونگ به خوبی از خطری که گلکسی نوت ۷، جان و مال کاربران را تهدید می‌کند آگاه است و به همین منظور در کشورهای کانادا، نیوزیلند و استرالیا، امکان دسترسی این گوشی به شبکه‌های مخابراتی را مسدود کرده است. سامسونگ در کنار این امر با ارائه آپدیتی امکان شارژ باتری گلکسی نوت ۷ را نیز بیشتر از ۳۰ درصد غیر فعال کرده و قرار است در چند هفته آتی در آمریکا امکان شارژ کامل گوشی را غیرفعال کند.

در مجموع باید گفت،‌ امیدواریم کاربرانی که حاضر نیستند از گلکسی نوت ۷ خود دست‌ بکشند هر چه سریع‌تر دندان پوسیده گلکسی نوت ۷ را کشیده و گوشی‌های خود را به سامسونگ تحویل بدهند تا در آینده شاهد اخبار انفجار و حوادث گلکسی‌های نوت ۷ دیگر نباشیم.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. افشین می‌گوید

    چند ݫور پیش رفتم به بازار موبایل دیدم روی نوت۷ های تو مۼازه ها گردوخاڳ نشسته واقعا ناراځت شدݦ چون میخاستم بخرمش