درز تصاویر و مشخصات دو گوشی اندرویدی پرچم‌دار نوکیا

نوکیا یک بار دیگر در صنعت موبایل قد علم خواهد کرد و ظاهرا ساخت دو پرچمدار اندرویدی تراز اول در دستور کار نوکیا قرار دارد، اکنون نیز شاهد درز تصاویر و مشخصات دو گوشی اندرویدی پرچم‌دار نوکیا هستیم.

1

بسیاری بر این باور بودند که نوکیا با فروش برند لومیای خود برای همیشه از صنعت موبایل خداحافظی می‌کند اما صنعت موبایل از آن دسته صنایع وسوسه‌ برانگیزی است که به این راحتی‌ها نمی‌توان قیدش را زد.

یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ فاکس کان با نام اختصاری FIH، واحد‌های تولید موبایل نوکیا را خریداری کرده است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد به‌ بار نشستن این خرید و گوشی‌های هوشمند اندرویدی جدیدی با برند دوست داشتنی و محبوب نوکیا باشیم.

بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده است گوشی‌های هوشمندی که در کارخانه‌های نوکیا تحت نظر HMD ساخته می‌شوند ممکن است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که دو ماه دیگر برگزار می‌شود رونمایی شوند. یکی از این گوشی‌های هوشمند تراز اول از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بهره می‌برد و به ۶ گیگابایت رم و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی مجهز است، ظاهرا لنز این دوربین نیز ساخت دست زایس است. به لحاظ ظاهر نیز قابی فلزی را در گوشی پرچمدار اندرویدی نوکیا شاهد هستیم، جالب این جاست که در کنار تمامی این اطلاعات، از این گوشی خوش ساخت و قدرتمند در حال حاضر نامی به میان آورده نشده است و در حال حاضر با یک گوشی بی‌نام و بسیار قدرتمند طرف هستیم.

خبرهایی نیز از حضور گوگل در ساخت این گوشی جدید نوکیا به گوش می‌خورد و به‌ این ترتیب به احتمال زیاد در این پرچمدار قدرتمند اندرویدی نوکیا شاهد جدیترین نسخه اندروید نیز خواهیم بود. در کنار این گوشی خوش ساخت و قدرتمند، احتمال می‌رود یک گوشی اندرویدی پرچمدار دیگر نیز از جانب نوکیا در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی شود.

این گوشی اندرویدی نوکیا که به احتمال زیاد آنرا با نام نوکیا C1 خواهیم شناخت، به لحاظ پردازنده از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بهره می‌برد، اما تنها ۴ گبگابایت رم دارد و دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی را در قسمت پشت نوکیا C1 شاهد خواهیم بود. یک فلش LED سه‌گانه، به همراه قابلیت فوکوس خودکار لیزری و فلش زنون نیز در نوکیا C1 حضور پیدا خواهد کرد.

گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا C1 از یک باتری ۳۲۱۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد و به لحاظ حافظه ذخیره‌ سازی با حجم‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. این گونه که از روی تصاویر درز پیدا کرده نوکیا C1 پیداست، با گوشی هوشمندی طرف هستیم که به لحاظ زیبایی چیزی کم و کسر ندارد.

در مجموع باید گفت نوکیا مدت زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند حضور نداشته است و به این ترتیب انتظار نمی‌رود در ابتدای حضور دوباره خود بتواند نظر کاربران را جلب کند، اما شاید هم به قول قدیمی‌ها دود از کنده بلند شود و گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا به سرعت جایگاه از دست رفته نوکیا را در بازار احیا کنند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. طزرقی می‌گوید

    با این توصیفات نوکیا خیلی طوفانی آغاز کرده ، امیدوارم ماجرای بدی مثل نوت 7 براش پیش نیاد.
    به نظر من اگر کم کم و قدم به قدم شروع میکرد بهتر بود چون این طوری مشکلات بهتر شناسایی و حل میشه و یکدفعه اگر مشکلی پیش بیاد بد نام نمیشه