اپ‌نت: آخرین امید؛ Last Hope TD

یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژیک بازی Last Hope TD می‌باشد. این بازی ماجرای نبرد همیشگی با زامبی‌ها را در محیطی جذاب و مهیج به نمایش می‌گذارد. با قهرمانانی جنگجو و قوی به جنگ علیه زامبی‌ها بروید.

0

در این بازی کاراکترهای مختلفی با ویژگی‌ها و توانمندی‌های منحصربفرد طراحی شده‌اند که کاربر با انتخاب یکی از آن‌ها می‌تواند بازی را شروع کند. این کاراکترها وظیفه دارند از قبیله خود که در مکانی نامعلوم در صحرای آفریقا قرار دارند دفاع کنند. این قبیله سرخپوست مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفته‌اند و بازیکن باید با تمام قوا از این قبیله دفاع کند. در این بازی می‌توان به‌صورت سه‌بعدی این نبرد را دنبال نموده و صفحه را بزرگنمایی کرد. گرافیک بالای بازی و موسیقی متن مهیج و ترسناک آن از نقاط قوت Last Hope TD محسوب می‌شوند. بازی در سبک Tower Defence است که باید در آن از عبور نیروهای دشمن جلوگیری کنید.

مراحل بازی بیش از صد تا هستند و تا 6 کاراکتر با ویژگی‌های خاص و منحصربفرد را می‌توان انتخاب کرد. وجود دشمن‌های مختلف و متنوع بر هیجان این بازی می‌افزاید و بازیکن را به چالش‌های گوناگون می‌کشد. مراحل بازی تنها در از بین بردن زامبی‌ها خلاصه نمی‌شود بلکه شامل ماموریت‌های گوناگون دیگری نیز می‌باشند. در برابر دشمنان سلاح‌های گوناگونی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد از جمله پرتاب تیر، توپ و… .

بازی Last Hope TD را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید دانلود کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.