شیائومی عرضه آپدیت اندروید 7 را برای Mi 4c، Mi 4s و Mi Max تأیید کرد

پس‌ازاینکه هفته گذشته به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی هوشمند Mi 5 عرضه شد، حالا شیائومی عرضه این به‌روزرسانی برای مدل‌های دیگر خود را نیز تائید کرد.

2

پس‌ازاینکه هفته گذشته به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی هوشمند Mi 5 عرضه شد، حالا شیائومی عرضه این به‌روزرسانی برای مدل‌های دیگر خود را نیز تائید کرد. یکی از کارکنان کمپانی شیائومی در پستی در سایت Weibo این مسئله را تائید کرده است.

طبق فهرستی که توسط این فرد منتشرشده است، Mi 4c، Mi 4s، Mi Note و Mi Max شامل مدل‌هایی هستند که به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این به‌روزرسانی‌ها منتشر نشده‌است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که به‌احتمال‌زیاد زمستان امسال زمان عرضه این برزو رسانی‌ها است. شایان‌ذکر است که مدل‌های دیگری ازجمله Mi 5s، Mi Note 2 و Mi Mix در این لیست بوده و به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پیمان می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    Mi5s plus کی آپدیتش میاد؟خبر ندارید؟ ظاهراً بتاش اومده اما هنوز استیبل نیست
    بعد به سوال دیگه در رابطه با کیفیت صدای افتضاح این گوشی با هدفون شما چیزی نخوندید ببینید روشی برای رفعش هست یا نه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      سلام.
      معمولاً شیائومی خیلی سریع بعد از عرضه نسخه آزمایشی نسخه پایدار رو منتشر می کنه اما مشخص نیست دقیقا چه زمانی مشکلات احتمالیش رفع میشه.
      در مورد کیفیت صدای خروجی هدفون من گله و شکایتی ندیدم اما اگر در این حد کیفیت صدا پایین باشه و مشکل هم نرم افزاری نباشه میتونین از DACهای پرتابل جانبی استفاده کنید مثل Fiio K1 تا مدل های حرفه ای مثل Chord Mojo