سری بازی‌های خاطره‌انگیز مگامن به اندروید می‌آید

موج تازه‌ای در دنیای بازی‌های موبایل به وجود آمده که شرکت‌های باسابقه قصد دارند تا عناوین قدیمی خود را بر روی پلفترم‌هایی اندروید و iOS عرضه کنند. نینتندو اخیرا سوپر ماریو را برای iOS عرضه کرد و مثل اینکه کپکام نیز قصد دارد یکی از عناوین طلایی خود را به اندروید بیاورد.

0

کپکام به تازگی تایید کرده که قصد دارد تا تمام کلکسیون سری بازی 8 بیتی مگامن را به اندروید بیاورد. از مگامن یک گرفته تا مگامن شش، در تاریخ جمعه 17 دی ماه در ژاپن عرضه خواهند شد. شرکت کپکام البته هنوز اطلاع نداده که بازی چه زمانی بر روی استور دیگر کشورها قرار خواهد گرفت.

مگامن یک بازی اکشن قدیمی است که حتی انیمیشن سریالی نیز با همین عنوان در تلویزیون ایران پخش می‌شد. سختی عجیب بازی یکی از دلایل محبوبیت آن بود. در این بازی شما در نقش یک قهرمان که در ژاپن با نام Rockman شناخته می‌شود، تلاش می‌کنید تا راه خود را از بین بسیاری از دشمنان و غول‌های مختلف باز کنید.

طبق اسکرین‌شاتی که کپکام برای معرفی این بازی منتشر کرده است، این بازی نسبت تصویر 4:3 اریجینال خود را حفظ خواهد کرد و به نوعی شبیه به یک پورت از روی کنسول NES به روی اندروید خواهد بود. همچنین دکمه‌هایی نیز داخل بازی قرار گرفته‌اند تا به عنوان دسته بازی استفاده شوند. همچنین کپکام قیمت بازی را نیز اعلام نکرده است و باید منتظر زمان عرضه ماند و شاید کپکام بازی را رایگان عرضه کرد.

همان‌طور که گفتیم همین اواخر نیز شرکت نینتندو جانی تازه به ماریو بخشید و بازی Super Mario Run را برای سیستم‌عامل iOS عرضه کرد و تا مدتی دیگر نیز بر روی اندروید عرضه خواهد شد. نینتندو هیچ‌گاه از این عنوان نخواهد گذشت چون چندی پیش نیز کنسول Switch را معرفی کرد که یکی از بازی‌های اصلی کنسول یک نسخه سه بعدی از ماریو بود. همین سبب شده که کپکام نیز به فکر زنده کردن عناوین قدیمی باشد، البته شاید نتواند با عنوان سوپر ماریو رقابت کند اما بازگشت این بازی خاطره‌انگیز بسیار جذاب خواهد بود.

AndroidAuthority

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.