سونی برنامه مراسم خود در نمایشگاه CES 2017 را اعلام کرد

سونی مانند همیشه در بزرگترین رویداد فناوری جهان در لاس وگاس آمریکا شرکت خواهد کرد. این شرکت به تازگی تاریخ و ساعت برگزاری مراسم خود را اعلام کرده است.

0

مراسم سونی در نمایشگاه CES 2017 در تاریخ 15 دی‌ماه و ساعت 17 به وقت محلی برگزار خواهد شد. سونی قصد دارد این مراسم را به صورت زنده نیز (از اینجا) پخش کند تا علاقمندان بتوانند با آخرین دستاوردهای سونی در زمینه فناوری‌های مختلف آشنا شوند. همچنین اگر امکان حضور در این نمایشگاه را داشته باشید غرفه سونی با شماره 17300 میزبان شما خواهد بود.

اما چه چیزی را از سونی در این نمایشگاه انتظار داریم؟ در حال حاضر سونی بر روی دو گوشی با شماره مدل‌های G3121 و G3112 کار می‌کند که بنا به شایعات از اسنپ‌دراگون 820 یا 821 برخوردار بوده و به عنوان پرچم‌داران جدید سونی با اندروید 7.1 عرضه خواهند شد. همچنین در این رویداد از بخش پلی‌استیشن سونی نیز خبرها و تازه‌های بیشتری خواهیم شنید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.