اپ‌نت: ساخت آسان رینگتون با Ringtone Cutter Joiner Pro

اپلیکیشن ساخت رینگتون اختصاصی Ringtone Cutter Joiner Pro ابزاری کارآمد است که به سادگی موزیک‌ها را به رینگتون‌هایی دلخواه تبدیل می‌نماید.

0

نحوه کار این ابزار بسیار ساده است، به‌این شکل که می‌توان ابتدا موزیک موردنظر را انتخاب کرده و سپس قسمت رینگتون را برای آن انتخاب نمود. برای تمام آهنگ‌های موجود در دستگاه اندرویدی کاربر گزینه‌هایی در نظر گرفته شده که قرار دادن آن به عنوان رینگتون یا زنگ آلارم و یا زنگ پیام یکی از این گزینه‌ها می‌باشد. با گزینه Delete می‌توان مستقیما فایل موزیک را از این قسمت پاک نمود. قسمت بعدی که مورد توجه است گزینه Edit است که در آن به ویرایش موزیک موردنظر می‌توان پرداخت. ویرایش فایل شامل کات کردن آن، تغییر سرعت در پخش، صداگذاری و تغییر حجم صدا می‌باشد. در ضمن می‌توان نام فایل را نیز تغییر داد و یک اسم جدید برای آن در نظر گرفت.

در بخش Record کاربر می‌تواند صدای خود و یا هر صدای دیگری را با کیفیتی فوق‌العاده ضبط نماید و روی آن اصلاحات ذکر شده را اعمال نماید. از نکات جذاب این اپلیکیشن قرار دادن هر فایل موسیقی به عنوان رینگتون و یا زنگ پیام اختصاصی برای هر مخاطب است. در نهایت این فایل‌ها به‌راحتی با سایر مخاطبین از طریق اپ‌های ارتباطی قابل به اشتراک‌گذاری نیز می‌باشند.

نسخه رایگان اپلیکیشن Ringtone Cutter Joiner Pro را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید دانلود کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.