گوگل برنامه‌ای برای ترکیب سیستم‌عامل‌های کروم و اندروید ندارد

در طول ماه‌های گذشته گزارش‌هایی از اینکه گوگل در حال کار بر ترکیب سیستم‌عامل کروم خود با اندروید است را دیدیم. این شایعه دقیقاً بعد از چاپ گزارشی توسط روزنامه وال‌استریت که در آن ادعاشده بود گوگل دنبال پیدا کردن راهی برای جاسازی سیستم‌عامل کروم خود در اندروید است، شدت گرفت.

0

حتی 3 ماه پیش، منابعی ادعا کردند که یک سیستم‌عامل ترکیبی که با نام Andromeda شناخته‌شده و بر گوشی Pixel که در سال 2017 میلادی عرضه می‌شود، نصب خواهد شد.

متأسفانه برای آن دسته از افرادی که به دیدن جهان ترکیبی کروم و اندروید علاقه‌مند شده بودند، خبر بدی داریم. Hiroshi Lockheimer که بر کارهای اندروید، سیستم‌عامل کروم و Chromecast نظارت دارد و به‌تازگی در پادکست All About Android حضور پیداکرده بود، توضیح داد که این دو سیستم‌عامل درنهایت یکی نخواهند شد. وی گفت:

ادغام این دو سیستم‌عامل سودی ندارد؛ هردو موفق هستند. ما تنها می‌خواهیم مطمئن شویم که این دو از یکدیگر سود می‌برند. به همین علت است که اپلیکیشن‌های مربوطه را به دو سیستم‌عامل آوردیم. گوگل‌پلی را از اندروید به Chrome OS وارد کرده و بعد مکانیسم آپدیت از Chrome OS را به اندروید نوقا بردیم.

Lockheimer ادامه داد: در آینده بیشتر شاهد این بده بستان‌ها خواهید بود. قابلیت‌ها تا حدودی از یک سیستم‌عامل به دیگری راه پیدا می‌کنند، اما هیچ‌گاه از پایه ترکیب نخواهند شد.

bgr

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.