آغاز پیش‌فروش میت 9 هواوی در ایران با طعم سفر به مالزی!

هواوی با همکاری بامیلو پیش ثبت‌نام گوشی Mate 9 هواوی را آغاز کرده است. 99 نفر اولی که اقدام به خرید این گوشی کنند هدایای نفیسی شامل سفر به مالزی و هدایای نقدی دریافت خواهند کرد.

1

هواوی به تازگی پیش‌ثبت نام گوشی پرچم‌دار جدید خود میت 9 را آغاز کرده است. علاقمندان به خرید این گوشی می‌توانند با مراجعه به صفحه میت 9 در وب‌سایت بامیلو و وارد کردن مشخصات یک کد اختصاصی دریافت کنند. سپس در تاریخ 2 دی ماه اولین خریدارانی که با همراه داشتن کد و کارت ملی خود به فروشگاه هواوی در مجتمع پایتخت مراجعه کنند از هدایای نفیسی به شرح زیر برخوردار خواهند شد:

  • نفرات اول تا نهم سفر به مالزی
  • نفرات دهم تا 49ام یک عدد گوشی P8 Lite به همراه 300 هزار تومان هدیه نقدی
  • نفرات پنجاه تا 69ام هدیه نقدی 500 هزار تومانی
  • نفرات هفتاد تا 99ام هدیه نقدی 200 هزار تومانی
  • قرعه‌کشی 4 سفر کیش برای تمامی شرکت‌کنندگان

گفتنی است هواوی هنوز قیمت میت 9 را مشخص نکرده است و شرط دریافت هدایا نیز حضور در فروشگاه هوآوی در تاریخ 2 دی ماه و به آدرس تهران، ابتدای بلوار میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت است.

پس از آن فروشگاه آنلاین بامیلو نیز در تاریخ 4 دی ماه فروش آنلاین گوشی را آغاز کرده و به 49 نفر خریدار اول جوایزی اهدا خواهد کرد.

معرفی کامل پرچم‌دار هواوی Mate 9

۹ دلیل برای این‌که گوشی میت ۹ هواوی ارزش خرید دارد

پنج ویژگی که می‌توانست میت 9 هواوی را به گوشی هوشمند بهتری تبدیل کند

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. خودم می‌گوید

    متاسفانه میت 9 یه پسرفت به حساب میاد نسبت به میت 8. هم باطریش ضعیف تر شده هم قیمتش بیشتر. فعلا از دید من اصلا ارزش خرید نداره.