ال‌جی مانیتور 32 اینچی 4K خود را با پشتیبانی از HDR معرفی کرد

ال‌جی قصد دارد مانیتور جدید 32UD99 خود را با صفحه‌نمایش 32 اینچی IPS و پشتیبانی از فناوری HDR10 و 95 درصد از گستره رنگی DCI-P3 در نمایشگاه CES 2017 به نمایش بگذارد.

0

به گفته ال‌جی این مانیتور 32 اینچی با تنظیمات True Color Pro می‌تواند کیفیت تصویری برای حرفه‌ای‌ها و دقت رنگی فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذارد. در حال حاضر مانیتورهای زیادی با پشتیبانی از HDR10 و DCI-P3 و همچنین وضوح 4K وجود ندارد و به این ترتیب 32UD99 ال‌جی می‌تواند برای گرافیست‌ها، طراحان و ویرایشگران ویدئو بهترین گزینه باشد.

به گفته ال‌جی این مانیتور همچنین برای کاربران مک‌بوک پرو جدید ایده‌آل است چرا که تنها با یک کابل USB-C می‌تواند وضوح 4K و HDR را ارائه داده و همزمان هم مک‌بوک شما را شارژ کند و هم چند درگاه USB-A را در اختیار کاربر قرار دهد. البته این مانیتور را می‌توانید از طریق درگاه‌های HDMI و DisplayPort نیز به رایانه خود متصل کنید. به گفته ال‌جی همچنین این مانیتور برای کنسول‌های بازی PlayStation 4 Pro و Xbox One S نیز ایده‌آل است چرا که از HDR پشتیبانی خواهد کرد و بازی‌های نسل جدید کنسول‌ها همگی با وضوح 4K و رنگ‌های HDR عرضه می‌شوند.

البته این مانیتور را نمی‌توان یک مانیتور گیمینگ دانست چرا که مانیتورهای گیمینگ دارای سرعت پاسخگویی بالا و نرخ رفرش بسیار بالا خواهند بود. برای این کاربران ال‌جی قصد دارد مانیتور خمیده فوق عریض 34UC99 خود را با اندازه 34 اینچی و پشتیبانی از فناوری FreeSync انویدیا برای جلوگیری از پارگی تصویر در بازی‌های سریع، پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و سایر امکانات مخصوص بازی به نمایش بگذارد.

به هر حال در نمایشگاه CES 2017 می‌توانیم قیمت این دو مانیتور و زمان عرضه آن‌ها را متوجه شویم.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.