اپ‌نت: لذت اسکیت‌بورد با Touchgrind Skate 2

بازی Touchgrind Skate 2  یک بازی ورزشی مهیج از استودیوی طراحی illusion Labs می‌باشد که ساعت‌ها بازیکن را سرگرم می‌کند. این بازی دارای فیزیکی واقع‌گرایانه و تابع قوانین واقعی فیزیکی است.

0

با استفاده از دوتا از انگشتان دست می‌توان اسکیت بورد را کنترل کرد و از مسیر و موانع مهیج و منحصربفرد طراحی شده عبور کرد. این بازی دارای سطوح مختلفی است که برای بازیکن هیجان و غافلگیری‌های جذابی به همراه دارد. با لمس صفحه می‌توان تخته را کنترل کرد و با آن به اجرای حرکات نمایشی پرداخت. حرکات بازیکن به صورت نمایی سه‌‌بعدی از دوربین‌های فرضی به نمایش گذاشته می‌شوند. زوایایی که این دوربین‌های فرضی به نمایش می‌گذارند کاملا قابل کنترل و تغییر می‌باشند.

در این بازی می‌توان انواع اسکیت‌سواری را همراه با موزیکی مهیج تجربه کرد و به دلیل گرافیک بسیار بالای بازی کاربر در محیطی بسیار واقعی و طبیعی قرار می‌گیرد که این خود به تنهایی یک مزیت عالی محسوب می‌شود. در ادامه با گذراندن مراحل و انجام حرکات بیشتر امتیازات بیشتری نیز کسب می‌گردد و بازیکن راهی مراحل بالاتر با غافل‌گیری‌های مهیج‌تری نیز خواهد شد. از جذابیت‌های فوق‌العاده این بازی ورزشی گذشتن از بیش از صد مرحله مهیج و چالش‌برانگیز تنها با لمس صفحه آن هم با حساسیت بالا می‌باشد که بازیکن را ساعت‌ها سرجای خود میخکوب می‌نماید. در ادامه با کسب امتیازات بالاتر می‌توان امکانات بازی را کاملا شخصی‌سازی نمود.

نسخه رایگان بازی Touchgrind Skate 2  را می‌توانید از گوگل‌پلی، اپل استور و یا فارسروید دانلود کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.