ال‌جی نسل جدید گوشی‌های سری X، K و استایلوس را در CES معرفی خواهد کرد

کنگره جهانی موبایل و همچنین نمایشگاه CES نزدیک است و فرصت مناسبی است برای شرکت‌ها تا در بستر این رویداد محصولات تازه خود را معرفی کنند و به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی قرار است چندین محصول میان‌رده را در این دو رویداد معرفی کند.

0

به گزارش VentureBeat به نظر می‌رسد که ال‌جی برنامه دارد که چندین مدل گوشی از نسل دوم سری گوشی‌های میان‌رده K و X را در نمایشگاه CES امسال معرفی کند. همچنین نسخه‌ی تازه‌ای از سری گوشی Stylus که مجهز به یک قلم فیزیکی است نیز معرفی خواهد شد.

قرار است که چهار دستگاه از سری K با نام‌های K3، K4، K8 و K10 ماه دیگر در CES معرفی شوند. در کنار این محصولات LG X Calibur و همچنین LG Stylus 3 که در آمریکا با نام Stylo 3 Plus شناخته می‌شود نیز معرفی شوند. اولین نسل از گوشی‌های سری K اوایل 2016 در نمایشگاه CES معرفی شدند و حال باید منتظر سری دوم آن‌ها باشیم.

گوشی LG X Power 2 نیز قرار است که در نمایشگاه MWC در اسپانیا معرفی شود.

منبع این خبر یعنی VentureBeat چندین مشخصات کلیدی در مورد این محصولات را اعلام کرده که برایتان ذکر می‌کنم.

  • LG K3 2017 – صفحه‌نمایش 4.5 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی پشت و 2 مگاپیکسلی جلو، باتری 2100 میلی‌آمپر ساعت
  • LG K4 2017 – صفحه‌نمایش 4.7 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی پشت و 5 مگاپیکسل جلو، باتری 2500 میلی‌آمپر ساعت
  • LG K8 2017 – صفحه نمایش 5 اینچی اچ‌دی، دوربین 13 مگاپیکسل پشت و 5 مگاپیکسل جلو، باتری 2500 میلی‌آمپر ساعت
  • LG K10 2017 – صفحه نمایش 5.3 اینچی اچ‌دی، شیشه خمیده ملایم برای پشت و جلوی گوشی، دوربین 5 مگاپیکسل واید برای جلو، حسگر اثرانگشت، دکمه‌ها پشت دستگاه به سبک دیگر گوشی‌های ال‌جی
  • LG X Power 2 – صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ‌دی، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت، دوربین 13 مگاپیکسل پشت و دوربین 5 مگاپیکسل واید جلو
  • LG X Calibur – استاندارد ضدآب و ضد گرد و غبار (IP68)، استاندارد نظامی، باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت
  • LG Stylus 3 – صفحه نمایش 5.7 اینچی، 32 گیگ حافظه داخلی، قلم فیزیکی، 13 مگاپیکسل دوربین پشت، 5 مگاپیکسل دوربین جلو، فلش در دو طرف گوشی، باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت، حسگر اثرانگشت، دکمه‌ها پشت دستگاه

به سنت هر ساله، تا چندی دیگر ال‌جی محصولاتش را در CES معرفی خواهد کرد. حوالی ماه دیگر عرضه سری K شروع خواهد شد. همچنین سری Stylus نیز اواخر بهمن ماه عرضه خواهد شد و عرضه X Calibur به اواخر اسفند موکول می‌شود. در پایان نیز X Power 2 اواخر فروردین وارد بازار می‌شود.

VentureBeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.