ایرفون‌های بی‌سیم AirPods اپل سرانجام برای سفارش عرضه شد

اگرچه اپل در مراسم رونمایی از آیفون 7 و 7 پلاس از ایرفون‌های بی‌سیم مخصوص این گوشی‌ها نیز پرده برداشت، با این حال تا به امروز عرضه این دستگاه‌ها به تأخیر افتاد که شاید جالب باشد بدانید همین امر باعث کاهش ارزش سهام ساکنین کوپرتینو نیز شده بود.

0

به هر حال بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت اپل، علاقه‌مندان به ایرفون‌های بی‌سیم AirPods این شرکت می‌توانند از همین امروز آن‌ها را با قیمت 160 دلاری پیش خرید کنند.

ایرفون‌های بی‌سیم AirPods اولین بار قرار بود دو ماه پیش و هم‌زمان با عرضه آیفون‌های جدید به بازار آیند، با این حال شرکت سازنده ارائه آن‌ها را به دلایل نامعلومی به تعویق انداخت. این شرکت ماه گذشته این ایرفون‌ها را نیز به همراه آیفون 7 برای وب‌سایت‌های مطرح به منظور بررسی ارسال کرد و هیچ‌کدام از آن‌ها متوجه مشکل بزرگی در آن نشدند؛ هرچند که به نظر می‌رسد مشکلات فنی خاصی سر راه عرضه آن ایجاد شده است.

پس از دو بار تأخیر در عرضه ایرفون‌های بی‌سیم AirPods، شرکت اپل امروز ثبت سفارش این محصولات را آغاز کرده با این حال اولین محموله زودتر از هفته آینده به دست خریداران نخواهد رسید. به زبان ساده‌تر AirPods اپل از هفته آینده به صورت رسمی در فروشگاه‌های عرضه محصولات این شرکت قابل خرید می‌شود.

ایرفون‌های بی‌سیم AirPods اپل به طور معمولی می‌توانند در 5 ساعت به طور مداوم به پخش موزیک بپردازند، با این حال در صورت خرید داک باتری مخصوص می‌توان عمر شارژ آن‌ها را به 24 ساعت افزایش داد. در سو دیگر  برای اتصال این گجت به آیفون کافی است درب جعبه را باز کنید و AirPods را به آیفون نزدیک کنید. سپس عملیات اتصال به طور خودکار آغاز خواهد شد، زیرا در ایرفون‌های بی‌سیم AirPods اپل مدلی از چیپست W1 تعبیه شده است. همچنین این چیست تشخیص خواهد داد که هردو ایرفون‌ را داخل گوش قرار داده‌اید یا خیر.

این محصول همچنین با دستیار صوتی سیری سازگاری داشته، به طوری که می‌توانید از طریق آن و با دستورات صوتی خود به انتخاب و اجرای آهنگ مورد علاقه بپردازید. همچنین ایرفون‌ بی‌سیم AirPods اپل با آیفون ها و آی‌پدهای قدرت گرفته از iOS 10 به بعد، اپل واچ و سیستم‌های مک سازگاری داشته و به صورت مغناطیسی از طریق داک اختصاصی که با درگاه لایتینگ به برق شهری متصل می‌شود قابل شارژ شدن است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.