گوشی ارزان‌قیمت نوکیا 150 معرفی شد

درحالی‌که منتظر گوشی‌های هوشمند نوکیا با همکاری HMD هستیم این شرکت به تازگی گوشی ساده نوکیا 150 را در دو نسخه معمولی و دو سیم‌کارته به بازار معرفی کرده است.

0

با اتمام قرارداد بین نوکیا و مایکروسافت از این پس شرکت HMD گوشی‌های با برند نوکیا را تولید می‌کند و حالا اولین گوشی‌های این شرکت با نام‌های Nokia 150 و Nokia 150 Dual SIM معرفی شده است.

این گوشی که قیمتی برابر با حدود 26 دلار (بدون احتساب مالیات و عوارض) دارد یک جانشین برای سری نوکیا 215 محسوب می‌شود. از جمله امکانات این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 2.4 اینچی TFT و رنگی آن با وضوح 320 در 240 پیکسل، پخش‌کننده MP3، رادیوی FM، بلوتوث به همراه SLAM (جایگزینی برای NFC) و دوام شارژ عالی 22 ساعت مکالمه و 31 روز استندبای اشاره کرد.

این دو گوشی همچنین با بازی Snake Xenzia و نسخه آزمایشی بازی Nitro Racing عرضه می‌شوند. دوربین این دو گوشی با وضوح VGA (کمتر از یک مگاپیکسل) با یک فلش نیز همراه شده است. نوکیا 150 و 150 دوسیم‌کارته قرار است در فصل اول سال 2017 در اروپا، آسیا و آفریقا عرضه شود. گفتنی است این دو گوشی به فرکانس مخابراتی 900/1800 مگاهرتز 2.5G محدود هستند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.