گوگل شرکت Cronologics سازنده ساعت‌های اندرویدی را تصاحب کرد

گوگل تیم شرکت Cronologics را استخدام کرده است تا سیستم‌عامل ساعت هوشمند خود Android Wear را تقویت کند. این شرکت توسط کارمندان سابق گوگل تأسیس‌شده و به‌تازگی اولین محصول خود Cronologics CoWatch را عرضه کرده است.

0

هزینه تولید این ساعت در وب‌سایت IndieGoGo و به کمک سرمایه‌گذاری مردمی تأمین‌شده است؛ از یک نسخه اندروید سفارشی‌سازی شده که با بلندگوی هوشمند Amazon Echo هم سازگاری دارد، استفاده می‌کند. حدس می‌زنیم که این قابلیت جزئی از ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل Android Wear نخواهد بود. این ساعت قدرتمند از صفحه‌نمایش 1.39 اینچی AMOLED (400 در 400 پیکسل)، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای داخلی، یک حسگر ضربان قلب و قاب استیل ضد خش با ضخامت 12 میلی‌متر استفاده می‌کند.

اطلاعات زیاد دیگری از این ساعت در دست نیست. اعلامیه‌ای که توسط Cronologics ارسال شد تنها خوشحالی تیم از اینکه توانستند خانواده سیستم‌عامل Android Wear نسخه 2.0 و بالاتر را گسترش دهند نشان می‌داد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.