شیائومی اسکوتر برقی Mijia را با سیستم ترمز دوگانه معرفی کرد

شیائومی در بازار ایران بیشتر با گوشی‌های هوشمند شناخته شده است، اما شیائومی دامنه گسترده‌ای از محصولات را تولید می‌کند و اخیراً نیز شاهد معرفی اسکوتر برقی Mija هستیم که سیستم‌ ترمز دوگانه‌ای دارد.

0

اگر از طرفداران محصولات شیائومی باشید و اخبار فارنت را دنبال می‌کنید، حتما خبر معرفی دوچرخه هوشمند الکتریکی تاشو و ارزان شیائومی به چشم شما خورده و حالا شاهد معرفی اسکوتر برقی Mijia از جانب شیائومی هستیم،

دوچرخه هوشمند شیائومی به لحاظ قیمت، با قیمت گزافی روانه بازار نشد، اسکوتر برقی Mijia نیز خوش‌قیمت است و در زمان عرضه چیزی حدود ۲۹۰ دلار قیمت خواهد داشت و قرار است ۳ روز دیگر در تاریخ ۲۵ آذر روانه بازار شود.

در اسکوتر الکتریکی Mijia یک باتری ۲۸۰ وا‌ت‌ساعتی تعبیه شده است و این اسکوتر به لطف این باتری قادر است یک انسان را با وزن ۷۵ کیلوگرم تا ۳۰ کیلومتر مسافت حمل کند. باتری تبعیه شده در اسکوتر برقی Mijia ساخت دست ال‌جی و ۱۸۵۹ لیتیوم است.

اسکوتر برقی Mijia شیائومی

موتور ۵۰۰ واتی اسکوتر الکتریکی Mijia قادر است تا میزان ۲۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. همان‌گونه که اشاره شد، در این اسکوتر الکتریکی از سیستم‌ ترمز دوگانه استفاده شده است و به لطف این سیستم ترمز و ترمزهای معمولی که در این محصول شاهد هستیم، اسکوتر ساخت دست شیائومی قادر است پس از طی مسافت ۴ متر به طور کامل توقف کند.

شیائومی به لحاظ رنگ‌بندی برای اسکوتر الکتریکی Mijia خوش‌سلیقگی زیادی به خرج نداده است و این محصول را در دو رنگ سفید و سیاه شاهد هستیم. اسکوتر برقی شیائومی به راحتی در عرض تنها ۳ ثانیه تا می‌شود و ۱۲.۵ کیلوگرم وزن دارد.

جالب اینجاست که شیائومی برای اسکوتر برقی Mijia یک اپلیکیشن اختصاصی نیز تدارک دیده است، با کمک این اپلیکیشن، کاربر قادر است از اطلاعاتی نظیر سرعت اسکوتر و همچنین میزان باتری باقیمانده اطلاع حاصل کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.