سازگار ارقام محصولات جدید آی‌لایف را به بازار ایران معرفی کرد

شرکت سازگار ارقام سه‌شنبه شب در مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت، شرکت آی‌لایف و جمعی از اهالی رسانه از محصولات جدید شرکت آی‌لایف در ایران را معرفی و مدیران ارشد آی‌لایف برنامه‌های آتی خود در بازار ایران را تشریح کردند.

0
مهرداد رجبی‌پور، مدیرعامل شرکت سازگار ارقام اولین سخنران این مراسم بود که با اشاره به همکاری این شرکت با شرکت آی‌لایف ابراز امیدواری کرد که آی‌لایف با محصولات جدید  خود و همکاری که با شرکت سازگار ارقام آغاز نموده، تولدی دوباره را تجره کرده و شاهد رشد این شرکت در آینده نزدیک باشیم.

پس از سخنان کوتاه مهرداد رجبی‌پور نوبت به بهروز اصلاحی،‌ مدیر بخش تبلت و نوت‌بوک شرکت سازگار ارقام رسید تا به تشریح همکاری این شرکت با شرکت آی‌لایف بپردازد. وی همکاری شرکت اینتل و مایکروسافت و سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها بر روی بازار تبلت‌ها، را نتیجه عرضه محصولات جدیدو رایانه‌های همراه شرکت آی‌لایف دانست و پیش‌بینی کرد که به زودی سایر شرکت‌ها نیز به سمت این بازار حرکت خواهند کرد که شرکت اینتل نقش اصلی را در آنها ایفا خواهد کرد و خاطرنشان کرد که این دو شرکت به راحتی با هر شرکتی همکاری نکرده و این یکی از نقاط تمایز آی‌لایف بوده و مطمئناً در فروش محصولات آن تاثیرگذار خواهد بود.
وی طیفی از افراد که سرمایه کمی برای تهیه محصولات به‌روز تکنولوژی دارند  را مشتریان محصولات آی‌لایف دانست که مطمئناً محصولات آی‌لایف برای آنها جذاب خواهد بود و تاکید کرد که یکی از اهداف اصلی آی‌لایف این است که مشتریان  با هر سطح درآمدی بتوانند به فناوری دست پیدا کنند.

در ادامه این مراسم، مانی رادمنش مدیر دفتر شرکت آی‌لایف در ایران به معرفی محصولات جدید این شرکت در بازار ایران و برنامه‌های این شرکت پرداخت. مانی رادمنش در سخنان خود با اشاره به سابقه سه و نیم ساله آی‌لایف در ایران گفت: آی‌لایف به‌عنوان یک برند چینی با بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان و پخش‌کنندگان منطقه خاورمیانه کار می‌کند. و توانسته خود را به عنوان برندی در دسته‌بنید دوم بازار جهان مطرح کند و میزان عرضه محصولات این شرکت در به ازاهای جهانی مدیران این شرکت را متعجب کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد طبق اعلام موسسه IDC در انتهای سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ این شرکت موفق به عرضه در حدود ۵۸ هزار تبلت در بازار کشور امارات شده و توانسته در رتبه سوم پس از لنوو و سامسونگ قرار بگیرد. وی رتبه این شرکت در میزان عرضه در بازار کویت و قطر را نیز رتبه دوم و در کشور عربستان، رتبه پنجم اعلام کرد که به گفته رادمنش باعث تعجب مدیران ارشد این شرکت شده است.

مانی رادمنش خاطرنشان کرد:  آی‌لایف در بخش ساعت‌های هوشمند ZED WATCH، در سری  تبلت، دستگاه‌های سری ZED  و در بخش نوت‌بوک‌ها، نوت‌بوک هیبریدی سری ZEDBOOK را به مشتریان خود عرضه می‌کند. اولترابوک ZEDAIR از سری اولترابوک‌های برند iLife توانسته در بازار ایران و منطقه فروش خوبی را تجربه کند.

مدیر دفتر شرکت آی‌لایف در ایران در پایان با اشاره به گوشی‌های هوشمند آی‌لایف در ایران اعلام کرد که گوشی‌های سری فیوو هنوز در بازار ایران عرضه نشده‌اند اما به زودی شاهد عرضه آنها به بازار ایران خواهیم بودو شرکت آی‌لایف تصمیم دارد در انتهای سال جاری زدبوک مجهز به سیستم عامل اندروید خود را نیز عرضه کند و محصول بعدی هدست واقعیت مجازی آی‌لایف است که در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

پس از مانی رادمنش نوبت به فرشید هوشمند مدیر خدمات پس از فروش سازگار رسید تا توضیحاتی در رابطه با خدمات پس از فروش این محصولات و سایر محصولات تحت پوشش سازگار ارقام ارائه دهد.

وی در سخنان خود با اشاره به سابقه 26 ساله سازگار در بازار آی‌تی کشور، خاطرنشان کرد که شرکت سازگار ارقام از سال 1369 تأسیس شده و این شرکت در بخش محصولات آی‌تی، بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش و دارای ۶ مرکز در تهران و مراکزی در سایر شهرها از جمله مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز است.


فرشید هوشمند خاطرنشان کرد: در سبد محصولات کالای شرکت سازگار ارقام بیش از ۱۵ برند معتبر وجود دارد که گارانتی سازگار سیستم وظیفه پشتیبانی از مشتریان آنها را برعهده دارد و در این خصوص از خدمات 120 کارشناس خود بهره می‌برد که همگی یک هدف اصلی ارائه خدمات باکیفیت به محصولات عرضه شده توسط شرکت سازگار ارقام را دنبال می‌کنند.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.