گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج مستقیماً به اندروید ۷.۱.۱ آپدیت خواهند شد

در حالی که طی هفته‌های گذشته سامسونگ انتشار نسخه پیش‌نمایش آپدیت اندروید 7 نوقا را برای دارندگان گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج که اعضای برنامه Beta Program هستند آغاز کرده، با این حال به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای سرانجام گوشی‌های مذکور را مستقیماً به نسخه 7.1.1 پلتفرم اندروید به‌روز خواهد کرد.

0

بازار انتشار آپدیت اندروید ۷ نوقا برای گوشی‌های پرچم‌دار بازار داغ داغ است به طوری که کمتر روزیست اخباری در این رابطه به بیرون درز نکند. به عنوان مثال چند ساعت پیش بود که در خبری از تصمیم سونی برای ارتقا مستقیم پرچم‌داران این شرکت به اندروید 7.1.1 با شما سخن گفتیم.

در همین راستا اگرچه دارندگان گوشی‌های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ که در برنامه Beta Program هستند هم‌اکنون نیز می‌توانند طعم اندروید نوقا را بر روی گوشی‌های خود تست کنند، با این حال تاریخی دقیقی از سوی شرکت کره‌ای در رابطه با عرضه عمومی این به‌روزرسانی برای گوشی‌های پرچم‌دارش ارائه نشده است.

البته به نظر می‌رسد قابلیت‌های اندروید 7.1.1 به قدری محسوس بوده که سامسونگ نیز همچون سونی، احتمالاً گوشی‌های بالا رده خود را مستقیم به این نسخه ارتقا خواهد داد. در همین راستا ساعاتی پیش نیز اسکرین شاتی از برنامه Beta Program سامسونگ منتشر گردید که فاش می‌کند این شرکت به صورت پنهان و البته محدود مشغول آزمایش آپدیت اندروید 7.1.1 بر روی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج است.

پرواضح است که ارتقا مستقیم به نسخه جدیدتر می‌تواند هم رضایت خاطر کاربران را به همراه داشته باشد و هم از دوباره کاری شرکت‌های تولید کننده گوشی جلوگیری کند، زیرا بدون شک گوشی‌هایی همچون ال‌جی جی ۵ که اکنون توانسته‌اند اندروید ۷ را دریافت کنند هم در ماه‌های پیش رو می‌توانند به نسخه 7.1.1 به‌روز شوند.

لازم به یادآوریست که گوگل هفته گذشته آپدیت اندروید 7.1.1 را برای گوشی‌های پیکسل و سری نکسوس منتشر کرد که از جمله قابلیت‌های افزوده شده به آن می‌توان به امکان استفاده از اپلیکیشن‌های همچون Hangouts و Allo به عنوان پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی، ارتقا سطح امنیتی و روان‌تر شدن پلتفرم و کیبورد Gboard که دارای ۱۱۰ اموجی جدید است اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.