اچ‌تی‌سی کار بر روی پرچم‌داران آینده خود را تأیید کرد

با وجود این‌که بسیاری اعتقاد داشتند اچ‌تی‌سی به‌زودی از بازار گوشی‌های هوشمند کنار می‌کشد مدیر تبلیغات و رسانه این شرکت اعلام کرده اچ‌تی‌سی به هیچ‌وجه پا پس نکشیده است.

0

اچ‌تی‌سی در وضعیت جالبی قرار ندارد و با وجود این‌که اچ‌تی‌سی 10 محصول بسیار بهتری نسبت به One M9 سال گذشته بود اما قابلیت ویژه و خاصی برای ترغیب کاربران گلکسی و آیفون نداشت و قیمت نه‌چندان رقابتی آن نیز باعث شد عرضه این گوشی کمکی به بازگشت اچ‌تی‌سی به اوج نکند. داستان تا جایی پیش رفت که برخی اپراتورهای آمریکا عرضه HTC 10 را به دلیل استقبال نه‌چندان خوب متوقف کردند و شایعاتی در مورد خروج این شرکت تایوانی از بازار گوشی‌های هوشمند و تمرکز روی واقعیت مجازی شنیده می‌شد.

اما حالا مدیر بخش رسانه و تبلیغات این شرکت آقای جف گوردون در توییتر خود منتشر کرده است:

بله، اچ‌تی‌سی پا پس نکشیده و تسلیم نشده است و در واقع به سختی در حال کار بر روی پرچم‌داران آینده هستیم.

همان‌طور که متوجه عبارت جمع “پرچم‌داران” شده‌اید شاید اچ‌تی‌سی قصد دارد امسال نه‌تنها یک بلکه دو پرچم‌دار جدید عرضه کند.

اگر به دقت به پنجره‌های درون این عکس خیره شوید می‌توانید کارمندان اچ‌تی‌سی را مشغول کار سخت روی گوشی‌های پرچم‌دار آینده و هدست‌های Vive ببینید!

تصویر بالا مربوط به مقر اچ‌تی‌سی در تایپه تایوان است و البته هرچقدر هم که روی آن زوم کنید قطعاً کارکنان این شرکت را نخواهید دید! به هر حال هنوز هیچ خبری از پرچم‌دار آینده این شرکت منتشر نشده در حالی که شایعات و اخبار در مورد گلکسی اس 8، ال‌جی جی 6، هواوی پی 10 و حتی آیفون 8 هر روز منتشر می‌شود. کسی چه می‌داند شاید اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته تا امنیت اطلاعات خود را بالا برده و به یک‌باره با یک محصول انقلابی بازار را تحت تأثیر قرار دهد!
ویدئوی مفهومی پرچم‌دار آینده HTC با نام رمز Ocean:

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.