مرورگر کروم برای اندروید حالا امکان دانلود و مرور آفلاین صفحات را فراهم می‌کند

گوگل دستی بر سر و  روی مرورگر اندروید کروم خود کشیده است و شاهد انتشار آپدیت نسخه ۵۵ کروم اندروید هستیم، این‌گونه که پیداست در این آپدیت جدید گوگل تمرکز زیادی بر روی امکان دانلود مرورگر کروم داشته است و کروم برای اندروید حالا امکان دانلود و مرور آفلاین صفحات را فراهم می‌کند.

0

مروگر کروم، یکی محبوب‌ترین مرورگرها به حساب می‌آید، این مرورگر در آپدیت جدید نسخه اندروید خود شاهد امکانات ویژه‌ای برای دانلود است. نسخه ۵۵ کروم اندروید در گوگل‌پلی برای دانلود قرار داده شده است و بر اساس آنچه در نگاه اول از امکانات این آپدیت جدید به چشم می‌خورد، گوگل به کاربران اندروید مرورگر کروم خود اجازه داده تا صفحه‌های وب‌سایت را همانند دانلود موسیقی، فیلم و سایر محتواهای اینترنتی، دانلود کرده و از این صفحه‌های دانلود شده، در آینده به صورت آفلاین استفاده کنند.

جالب اینجاست که کاربر می‌تواند صفحه‌های دانلود شده را در قسمتی نگه‌داری کرده و در آینده این صفحه‌های اینترنتی را مطالعه کند یا اینکه آنها را با سایرین به اشتراک بگذارید. گوگل حدود سه‌ ماه پیش امکان اضافه شدن این ویژگی را به مرورگر کروم نسخه اندروید خود برای کاربران هندی وعده داده بود.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.