مایکروسافت خرید 26 میلیارد دلاری لینکدین را نهایی کرد

همان‌طور که خردادماه خبر رسیده بود مایکروسافت شرکت LinkedIn را با قیمت 26.2 میلیارد دلار تصاحب کرد. این شرکت به‌تازگی خرید خود را نهایی کرده و برنامه‌های آینده خود برای لینکداین را تشریح کرده است.

0

مایکروسافت به تازگی تأییدیه رگولاتوری را برای خرید 26.2 میلیارد دلاری خود دریافت کرده است. در یک یادداشت لینکدین مدیرعامل مایکروسافت آقای ساتیا نادلا می‌گوید که درباره مأموریت مشترک این دو شرکت هیجان‌زده است و از آن‌جا که تیم مدیریتی این دو شرکت در ماه‌های اخیر زمان زیادی را با یکدیگر گذرانده‌اند حالا نادلا درک و قدردانی بیشتری از تمرکز خستگی‌ناپذیر لینکدین روی اعضایش دارد.

مایکروسافت لیست برنامه‌های خود برای لینکدین را در چند مورد زیر خلاصه کرده است:

  • شبکه و هویت لینکدین در مایکروسافت اوت‌لوک و مجموعه آفیس
  • اعلان‌های لینکدین در اکشن سنتر ویندوز
  • قابلیت پیش‌نویس کردن رزومه اعضا در Word برای آپدیت پروفایل و کشف شغل‌های بیشتر در لینکدین
  • گسترش دسترسی محتوای اسپانسر شده در طول دارایی‌های مایکروسافت
  • قابلیت جستجوی کسب‌وکار لینکدین به کمک Active Directory و آفیس 365
  • قابلیت LinkedIn Learning در آفیس 365 و اکوسیستم ویندوز
  • توسعه یک میز خبری کسب‌وکار در اکوسیستم محتوایی مایکروسافت و MSN.com
  • تعریف دوباره فروش اجتماعی از طریق ترکیب Sales Navigator و Dynamics 365

بیشتر این برنامه‌ها را انتظار داشتیم اما کاربران ویندوز 10 احتمالاً از اضافه شدن اعلان‌های لینکدین درون ویندوز تعجب خواهند کرد. لینکدین را معمولاً با ایمیل‌ها و اعلان‌های بیش از حدش می‌شناسیم و مایکروسافت بهتر است تنها اعلان‌های مهم را به ویندوز 10 بیاورد.

مایکروسافت همچنین هدف اصلی خود از خرید لینکدین را افزایش سرعت رشد این سرویس و اضافه کردن امکانات ارزشمند دیگر برای کاربران آن اعلام کرده و بسیار نسبت به این همکاری خوش‌بین است.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.