آمار فروش پلی‌استیشن ۴ سونی به ۵۰ میلیون دستگاه رسید

آمار و ارقام از فروش خوب کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی حکایت می‌کند، بر اساس گزارش‌های منتشر شده فروش پلی‌استیشن ۴ سونی به ۵۰ میلیون دستگاه رسیده است.

0

سونی در آخرین آمار خود از فروش خوب کنسول پلی‌استیشن ۴ پرده‌ برداشت، بر اساس آخرین آماری که از جانب سونی منتشر شده است، کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی، در هفته جاری، مرز فروش ۵۰ میلیون دستگاه را رد کرده است. اگر از طرفداران کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ سونی باشید حتماً می‌دانید که این کنسول با نسخه‌های متفاوتی به بازار روانه شد و آمار فوق مربوط به فروش تمامی نسخه‌های کنسول پلی استیشن ۴ سونی است.

کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی حدود ۳ سال پیش، در آبان‌ ماه روانه کارزار کنسول‌‌های بازی در آمریکا و اروپا شد، چشم علاقه‌مندان ژاپنی بازی‌های رایانه‌ای نیز در بهمن ماه سال ۹۲ به جدیدترین کنسول بازیِ ساخت دست سونی روشن شد. از آن زمان تاکنون سونی ثابت کرده است که کار خود را بلد است و به راحتی تنها رقیب اصلی خود، کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت را در بازه‌های مختلف زمانی به لحاظ فروش، پشت‌سر گذاشته است.

ناگفته نماند که مایکروسافت نیز در این مدت دست روی دست نگذاشته است و با عرضه ایکس‌باکس وان اس، که نسخه کوچک‌تر ایکس‌باکس وان است، در بعضی از بازه‌های زمانی به لحاظ فروش از پلی‌استیشن ۴ پیشی گرفته است. ذکر این نکته نیز لازم است که در حال حاضر مایکروسافت آماری از فروش نسخه‌های مختلف کنسول‌ نسل فعلی خود منتشر نکرده است و با این حساب در خصوص آمار فروش ایکس‌باکس وان نمی‌توان نظر قطعی صادر کرد.

سونی کنسول جدید و باریک پلی‌استیشن ۴ اسلیم، و نسخه 4K کنسول خود را که با نام پلی‌استیشن 4 پرو می‌شناسیم به تازگی راهی کارزار کنسول‌های بازی کرده است. پلی‌استیشن وی‌آر نیز مدتی است که در بازار برای تجربه بازی‌های واقعیت مجازی حضور دارد. به این ترتیب می‌توان گفت سونی از هر لحاظ خود را آماده فصل تعطیلات گیمرهای اروپایی و آمریکایی کرده است. در فروش جمعه سیاه نیز سونی فروش خوب و بی‌سابقه‌ای را از واحد سرگرمی‌های رایانه‌ای خود تجربه‌ کرد. البته در این بین همان‌‌گونه که اشاره شد، مایکروسافت دست روی هم نگذاشته و در حال ساخت نسخه 4K کنسول خود است، با این حساب می‌توان گفت از آنجایی که تا عرضه کنسول جدید مایکروسافت هنوز چندین ماه زمان باقی مانده است، انتظار می‌رود کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ سونی همچنان پیش‌قراول آمار فروش کنسول‌ها باشند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.