گلکسی اس 6 سامسونگ در میانه پرواز در هواپیما آتش گرفت

پس از ماجرای گلکسی نوت 7 و گزارش چند مورد انفجار گلکسی اس 7 حالا نوبت به گلکسی اس 6 رسیده تا این‌بار در پرواز CI027 هواپیمایی چین به مقصد تایپه آتش بگیرد.

0

کاربر این گوشی وقتی متوجه داغ شدن و آتش گرفتن گوشی شد آن را به کف هواپیما انداخت و خدمه آموزش دیده این هواپیما نیز به سرعت با یک کپسول آتش‌نشانی و سطح یخ ماجرا را ختم به خیر کرد. به نظر می‌رسد پس از اخبار انفجار گلکسی نوت 7 شرکت‌های هواپیمایی خدمه خود را برای مواجهه سریع و مؤثر با چنین حوادثی آماده کرده اند.

همان‌طور که می‌دانید در پروازهای هواپیما فشار داخلی بالا بوده و همین عامل می‌تواند باعث گسترش بسیار سریع‌تر آتش شود. همچنین پروازها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و چنین حوادثی می‌تواند جان ده‌ها انسان را تهدید کند. هنوز دلیل اصلی این انفجار مشخص نشده اما همان‌طور که می‌دانید همیشه باتری خطرناک‌ترین بخش یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود و اگر از لوازم جانبی استاندارد برای شارژ آن استفاده نشود بروز چنین حوادثی دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است سامسونگ هنوز واکنشی به این حادثه نشان نداده و احتمالاً اطلاعات بیشتر در این مورد پس از بررسی گوشی منتشر خواهد شد. البته اگر شما هم از کاربران گلکسی اس 6 هستید نگران نباشید چرا که در صورت استفاده صحیح و لوازم جانبی اصلی خطری شما را تهدید نمی‌کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.