آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های اتصال به شبکه‌های اجتماعی دیگر، سنجاق کردن گفتگوها و … منتشر شد

تلگرام ساعاتی پیش نسخه 3.15 پیام‌رسان خود را با ویژگی‌های جدیدی مثل اتصال به سرویس IFTTT، سنجاق کردن گفتگوها و ویرایشگر تصویر جدید منتشر کرد.

0

ویژگی IFTTT

در نسخه جدید تلگرام حالا می‌توانید این شبکه اجتماعی را به سرویس محبوب و مفید IFTTT یا If This Then That متصل کنید. سرویس IFTTT دارای دستورالعمل‌ها و قوانینی انتخابی است که سرویس‌های مختلف را به یکدیگر متصل می‌کند. با IFTTT می‌توانید بیش از 360 سرویس مثل توییتر، اینستاگرام، جیمیل، پاکت، پینترست، اسپاتیفای، گوگل درایو، دراپ‌باکس و … را به تلگرام متصل کنید. با اتصال دوطرفه تلگرام به IFTTT می‌توانید به‌صورت خودکار کارهای زیر را انجام دهید:

  • هر وقت پست اینستاگرام جدیدی منتشر کردید آن پست در یک گفتگوی خاص تلگرام نیز منتشر شود.
  • تمامی تصاویر فیس‌بوکی که در آن تگ شده‌اید در یک گفتگوی تلگرام ذخیره شود.
  • از طریق تلگرام برای یکی از دوستانتان در جیمیل یک ایمیل بفرستید.
  • موسیقی‌های دلخواه خود در اسپاتیفای را با دوستانتان در تلگرام به اشتراک بگذارید.
  • وفتی کسی شما را در توییتر منشن کرد آن توییت به تلگرام شما ارسال شود.
  • وقتی ایمیلی دریافت کردید یک پیام در تلگرام دریافت کنید.
  • پست‌های کانال خود را به صورت خودکار در توییتر منتشر کنید.
  • و بسیاری امکانات دیگر

برای این‌کار بهتر است به وب‌سایت IFTTT و اپلت‌های تلگرام سری بزنید.

سنجاق کردن گفتگوها

همان‌طور که می‌دانید تلگرام به‌صورت خودکار گفتگوهای دارای پیام جدید را بالاتر نشان می‌دهد اما اگر می‌خواهید یک گفتگوی خاص همیشه در بالای لیست باشد می‌توانید در اندروید انگشت خود را روی آن نگه داشته و یا در iOS به سمت چپ سوایپ کرده و Pin را انتخاب کنید.

امکانات بیشتر

ویرایشگر تصاویر تلگرام در اندروید نیز حالا امکانات بیشتری دارو می‌توانید تصاویر را برای اصلاح افق در مناظر به صورت دقیق بچرخانید. قابلیت جالب بعدی در اندروید امکان چت کردن و تماشای ویدئوهای یوتیوب یا vimeo به‌صورت همزمان است. می‌توانید پنجره ویدئوی را به دلخواه خود روی صفحه جابجا کنید. سرانجام قابلیت جدید بعدی غیرفعال کردن امکان فوروارد پیام‌ها از گفتگوهای مخفی یا همان Secret Chatها است.

آخرین نسخه تلگرام را می‌توانید از لینک‌های زیر دریافت کنید:

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.