هواوی Enjoy 6s با اسنپ‌دراگون 435 و 3 گیگابایت رم معرفی شد

با وجود این‌که زمان زیادی از عرضه Enjoy 6 در مهرماه نمی‌گذرد هواوی به‌تازگی جانشین این گوشی را با نام Enjoy 6S در چین معرفی کرده است.

0

این گوشی با همکاری اپراتور China Mobile بزرگترین اپراتور موبایل دنیا از نظر تعداد مشترکین معرفی شده است. ظاهر Enjoy 6s شباهت زیادی به Enjoy 6 دارد اما حالا از یک بدنه فلزی بهره برده . جایگاه فلش دوربین آن نیز تغییر کرده است؛ همچنین این گوشی حالا با 7.6 میلی‌متر ضخامت، باریک‌تر محسوب می‌شود.

Enjoy 6s از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p HD بهره می‌برد که البته حالا به جای AMOLED از نوع IPS LCD انتخاب شده است. برخلاف Enjoy 6 حالا نسخه جدید با پردازنده اسنپ‌دراگون 435 عرضه می‌شود که دارای هشت هسته 1.4 گیگاهرتزی و 64 بیتی Cortex-A53 است. این گوشی دارای 3 گیگابایت رم بوده و حالا ظرفیت داخلی آن نیز به 32 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است.

دوربین‌ها یکسان بوده و هواوی کماکان از دوربین‌های 13 مگاپیکسلی f/2.2 در پشت و 5 مگاپیکسلی سلفی استفاده کرده است. نکته عجیب کاهش ظرفیت باتری از 4100 به 3020 میلی آمپرساعت است که احتمالاً تأثیر زیادی روی دوام شارژ گوشی خواهد داشت.

به هر حال هواوی این گوشی دو سیم‌کارته را در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، رزگلد و سفید با قیمت حدودی 232 دلار یعنی کمی گران‌تر از Enjoy 6 با قیمت 188 دلار عرضه می‌کند. هنوز در مورد قیمت و عرضه احتمالی این گوشی در خارج از چین اطلاعاتی در دست نیست.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.