آپدیت Gear S2 سامسونگ امکانات Gear S3 را به این ساعت اضافه می‌کند

سامسونگ پس از آبروریزی گلکسی نوت 7، هرچه در چنته داشت استفاده کرد تا از مهاجرات کاربران خود به استفاده از محصولات سایر شرکت‌های موجود در بازار جلوگیری کند؛ که از جمله این اقدامات می‌توان به عرضه آپدیت‌های مختلف برای محصولاتش اشاره کرد.

0

در این بین که اگرچه به نظر می‌رسید که شرکت کره‌ای تمام توان خود را در ارتقا قابلیت‌های ساعت هوشمند گیر اس 3 به کار گرفته، ساعاتی پیش اخباری در رابطه با به‌روزرسانی جدید گیر اس 2 منتشر گردید که قرار است قابلیت‌هایی جدید را برای دارندگان آن به ارمغان آورد.

شاید محسوس‌ترین قابلیت جدید Gear S2 را بتوان اضافه شدن صفحه ساعت‌های جدید دانست. بر کسی پوشیده نیست که به دلیل برخی ضعف‌های سخت‌افزاری، اغلب ساعت‌های هوشمند کنونی موجود در بازار از ظاهری نه چندان کاربر پسند برخوردار هستند به طوری که بر اساس جدیدترین نظر سنجی‌های صورت گرفته تنها 50 درصد افرادی که اقدام به خرید ساعت هوشمند می‌کنند از این اقدام خود بعد از یک ماه احساس رضایت دارند.

این موضوع در زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که قابلیت‌های شخصی سازی محدودی نیز بر روی پلتفرم دستگاه‌ها فعال باشد، از این رو شرکت‌های سخت افزاری همیشه وقت می‌کوشند صفحه ساعت‌های متنوعی را برای خارج کردن فضای یک نواختی از ساعت‌های هوشمند خود عرضه کنند.

002-messaging

علاوه بر این اپلیکیشن پیام‌رسان گیر اس 2 به طور کلی باز طراحی شده، به طوری که این برنامه اکنون قابلیت تشخیص حروف کشیده شده به سه زبان انگلیسی، کره‌ای و چینی را دارد. از آنجاکه نمایشگر اغلب ساعت‌های هوشمند دارای ابعاد کمی هستند، برای وارد کردن حروف به منظور ارسال پیام نمی‌توان از کیبوردهای رایج در گوشی‌های هوشمند استفاده کرد از این رو ساز و کاری تعبیه شده که کاربران می‌توانند با کشیدن شکل حرف مورد نظر اقدام به تایپ پیام کنند.

در سوی دیگر کیبورد گیر اس 2 اکنون بیش از 100 اموجی جدید را ارائه می‌دهد. همچنین دستیار صوتی S Voice به شکل پیشرفته‌تری نسبت به قبل عمل کرده و قادر است دستوراتی همچون تنظیم آلارم را دریافت و پردازش نماید. دیگر ویژگی اضافه شده به ساعت هوشمند گیر اس 2 مربوط به اپلیکیشن Health app آن است؛ به طوری که این برنامه اکنون قادر است طیف وسیعی از فعالیت‌های فیزیکی شما را زیر نظر داشته باشد.

اپلیکیشن Health app ساعت گیر اس 2 همچنین می‌تواند به عنوان یک مربی مجازی شما نیز ایفا نقش کند، به طوری که نه تنها فعالیت بدنی فرد را در طول روز زیر نظر داشته، بلکه از طریق فرمان‌های صوتی نکات ضروری را به کاربر گوش زد خواهد کرد. علاوه بر این ساعت گیر اس 2 از برخی ویجت های شخص ثالث همچون Uber،Yelp و USA پشتیبانی می‌کند.

005-sos

ویجت مخاطبین این ساعت هوشمند اکنون قادر است اطلاعات تماس چهار شخص را بر روی صفحه شماره گیر نگاه داشته و ویجت وضعیت آب و هوا نیز اطلاعات بیشتری از جمله احتمال بارندگی و شاخص UV را قادر است نمایش دهد. در سوی دیگر قابلیت SOS گیر اس 2 این امکان را فراهم کرده تا موقعیت جغرافیایی افراد را با مرکز فوریت‌های پزشکی آن منطقه در شرایط اضطراری در میان گذارد.

پلتفرم گیر اس 2 اکنون ارتقا پیدا کرده که به خودی خود افزایش سرعت عملکرد دستگاه را به همراه خواهد داشت و در سوی دیگر کاربران نیز اکنون می‌توانند به بازی‌های سازگار بیشتری با این ساعت هوشمند دسترسی پیدا کنند. بدون شک آپدیت Gear S2 قابلیت‌های فراوانی را برای این ساعت هوشمند به ارمغان آورده که نشانه پشتیبانی طولانی مدت سامسونگ از دستگاه‌های قدیمی این شرکت است، از این رو حتی می‌توان امیدوار بود که در آینده حتی قابلیت‌های بیشتر از گیر اس 3 برای به این مدل مهاجرت کنند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.