جی 6 ال‌جی احتمالاً با بدنه ضدآب و قابلیت شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد

یکی از معایب پرچم‌داران ال‌جی مثل جی 5 و وی 20 نبود قابلیت مقاومت دربرابر آب و گردوغبار و شارژ بی‌سیم است. حال طبق جدیدترین شایعه جی 6 قرار است با هر دوی این ویژگی‌ها عرضه شود.

1

روز گذشته وب‌سایت کره‌ای ETNews گزارشی منتشر کرد که در آن گفته شده جی 6 قرار است با قابلیت شارژ بی‌سیم و بدنه ضدآب و گردوغبار عرضه شده و در عوض یکی از ویژگی‌های اصلی سری G یعنی باتری قابل تعویض را از دست بدهد.

طبق این گزارش جی 6 همچنین فاقد ساختار ماژولار بوده و برای ضدآب شدن به‌جای نوار ضدآب از نوعی چسب استفاده خواهد کرد که هزینه ساخت را برای ال‌جی کاهش می‌دهد. یکی از مدیران شرکت ال‌جی الکترونیکس در گفتگو با ETNew می‌گوید آب‌وهوا و اقلیم ژاپن مرطوب و بارانی است و همین عامل باعث ایجاد نیاز و تقاضا برای گوشی‌های ضدآب شده است.

از آن‌جایی که G5 و V20 هر دو به بدنه فلزی مجهز هستند تصویر قابلیت شارژ بی‌سیم کمی دشوار است و شاید ال‌جی تصمیم بگیرد در جی 6 از بدنه پلاستیکی و یا شیشه‌ای استفاده کند چرا که فناوری فعلی قابلیت شارژ بی‌سیم را برای گوشی‌های فلزی فراهم نمی‌کند. اما آیا ال‌جی سرانجام ویژگی محبوب و کلیدی قابلیت تعویض آسان باتری را کنار خواهد گذاشت؟

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. faghat LG می‌گوید

    خداکنه همینطورباشه!من منتظر ال جی جی5 بودم ولی ازطراحیش خوشم نیومد وجی4 خریدم وبه شدت راضیم به اندروید6 اپدیت شده ومنتظر 7 هستم.نقص گوشیهای ال جی همین ضداب نبودنشونه.از طراحی تکراری ورایج بودن سامی خوشم نمیاد