درز تصاویر گوشی Mercury بلک‌بری با صفحه‌کلید QWERTY

در حالی که مدیرعامل بلک بری چندی پیش در نطقی رسمی از کنار گیری شرکت متبوعش از بازار گوشی‌های هوشمند خبر داد، ساعاتی پیش تصویری از گوشی Mercury بلک‌بری با صفحه‌کلید QWERTY منتشر گردید که با گفته‌های John S. Chen در تناقض است.

0

با روی کار آمدن پلتفرم اندروید طی چند سال اخیر، دو شرکت فعال در این حوزه، یعنی نوکیا و بلک‌بری که هر کدام بر عرضه محصولاتی با پلتفرم اختصاصی خود تأکید داشتند از چرخه تولیدکنندگان برتر گوشی‌های هوشمند در واقع حذف شده‌اند.

البته هرچند بلک بری پس از آنکه دریافت پتانسیل بازار گوشی‌های اندرویدی به قدری زیاد است که بتواند به منبع درآمدی برای این شرکت کانادایی تبدیل شود اقدام به عرضه محصولاتی در این رده کرد، با این حال محصولاتی همچون پرایو و DTEK50 هیچ‌گاه نتوانستند درآمد سرشاری را برای بلک‌بری به ارمغان آورد.

blackberry-mercury-live-images-2

این روند طی دو سال اخیر تا جایی پیشرفت که چندی پیش مدیرعامل بلک‌بری John S. Chen از احتمال کنار گیری دائمی شرکت متبوعش از بازار گوشی‌های هوشمند خبر داد؛ با این حال امروز تصاویری از یک گوشی جدید اندرویدی با برند بلک‌بری که برخی از آن با نام Mercury یاد می‌کنند منتشر گردید که می‌تواند سخنان John S. Chen را زیر سؤال ببرند.

به هر حال همانطور که به وضوح در تصاویر نیز مشاهده می‌شود، گوشی Mercury بلک‌بری از صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY بهره برده، با این حال برخلاف بلک بری Priv، در این محصول خبری از مکانیزم مخفی کننده کیبورد مشاهده نمی‌شود.

blackberry-mercury-live-images-3

در سوی دیگر می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی فوق دارای مشخصات سخت‌افزاری همچون نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، تراشه اسنپ‌دراگون هشت هسته‌ای ساخت کوالکام با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی باشد.

در هر حال هرچند از هم‌اکنون زود است به بخواهیم در رابطه با ویژگی‌های این محصول صحبت کنیم، اما این احتمال وجود دارد که گوشی Mercury با بهره‌گیری از اندروید 7 نوقا در نمایشگاه MWC 2017 برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گیرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.