موتورولا فعلاً قصد عرضه ساعت هوشمند جدیدی را ندارد

اگر با عرضه نسخه دوم Android Wear و تراشه‌های کم‌مصرف پوشیدنی کوالکام منتظر جانشین موتو 360 هستید متأسفانه باید بگوییم فعلاً خبری از این ساعت هوشمند نخواهد بود.

0

با وجود این‌که گوگل قصد دارد در آینده نزدیک Android Wear 2.0 را به عنوان بزرگترین آپدیت این سیستم‌عامل منتشر کند و همچنین تراشه جدید کم‌مصرف کوالکام نیز گزینه‌ای ایده‌آل برای ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود اما موتورولا فعلاً علاقه‌ای به حضور در این بازار ندارد. ساعت‌های هوشمند موتو 360 از نظر طراحی جز بهترین‌های بازار بودند و به همین دلیل بسیار منتظر عرضه نسل سوم این ساعت بودند.

moto-360-2nd-gen-official
اما شکیل برکت مدیر بخش توسعه محصولات موتورولا می‌گوید بازار این‌بار کشش لازم را برای عرضه یک ساعت هوشمند جدید ندارد و به همین دلیل جذابیتی برای توسعه یک ساعت هوشمند جدید در هر سال وجود نخواهد داشت. آقای برکت البته اعتقاد دارد پوشیدنی‌ها و ساعت‌های هوشمند کماکان پتانسیل بالایی دارند و این شرکت در آینده که تقاضای بیشتری برای این محصولات وجود داشته باشد به عرضه آن‌ها فکر می‌کند.
به این ترتیب به نظر می‌رسد جانشین موتو 360 به این زودی‌ها از راه نخواهد رسید و اگر به یک ساعت هوشمند نیاز دارید شاید در حال حاضر بهترین گزینه‌ها سری دوم اپل واچ، Gear S3 سامسونگ و یا ZenWatch 3 ایسوس در دنیای اندرویدی‌ها باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.