ال‌جی مدیرعامل بخش لوازم خانگی خود را به سمت مدیرعامل این شرکت ارتقا داد

ال‌جی امروز اعلام کرد که از این پس یک مدیرعامل واحد خواهد داشت. آقای Jo Seong-jin مدیر کنونی بخش لوازم خانگی قرار است این سمت حساس را برعهده بگیرد.

0

این مدیر 40 ساله نقشی حیاتی در پیشرفت و ثمردهی بخش لوازم خانگی ال‌جی داشت و قرار است از این پس بر تمامی بخش‌ها از جمله بخش موبایل نیز مدیریت و نظارت کند. ال‌جی پیش‌بینی می‌کند سال 2017 میلادی رقابت بیشتر و سخت‌تر شده و به همین دلیل اعتقاد دارد بهتر است یک مدیرعامل واحد داشته باشد.

در بیانیه این شرکت کره‌ای این‌گونه آمده است:

آقا جو در سال 1976 به گلداستار (نام قبلی ال‌جی) پیوست و عضو تیمی شد که اولین ماشین لباسشویی خودکار ال‌جی را در سال 1980 توسعه داد. پیش از مدیریت بخش لوازم خانگی در سال 2015 آقای جو مدیر بخش ماشین لباسشویی این شرکت بود. آقای جو همچنین نشان لیافت خدمت صنعتی برج برنزی را نیز از دولت کره به خاطر سهیم شدن در توسعه تکنولوژی‌های جدید صنعت کره دریافت کرد.

اخیراً نیز آقای جو با معرفی برند LG Signature و لوازم آشپزخانه Signature نقش اساسی را در حرکت ال‌جی به سوی لوازم خانگی پریمیوم برداشت و همچنین پایه‌گذار کسب‌وکارهای آینده این شرکت در بخش اینترنت اشیا و خانه هوشمند شد.

گفتنی است در این تغییر جدید ال‌جی 58 مدیر این شرکت نیز ارتقا یافتند.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.