انتشار مشخصات گوشی‌های میان‌رده اندرویدی نوکیا

در حالی که طی چند وقت اخیر  اخبار مبنی بر حضور پرقدرت مجدد نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند سال منتشر گردیده، امروز نیز یک منبع فنلاندی مدعی شد یکی از گوشی‌های میان رده جدید نوکیا که در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود، دارای نمایشگری 5 تا 5.5 اینچی خواهد داشت.

0

مدت زمانی که نوکیا طبق قرارداد خود با مایکروسافت اجازه ورود به بازار را نداشت به پایان رسیده است، از این رو هواداران برند فنلاندی برای بازگشت دوست قدیمی به بازار لحظه شماری می‌کنند.

در همین حال مدیرعامل این شرکت چندی پیش اعلام کرد که استراتژی شرکت متبوعش تغییر کرده و در بیانیه‌ای رسمی اعلام شد نوکیا در رویداد MWC امسال حضور داشته باشد. این رویداد از تاریخ ۹ اسفند امسال به مدت چهار روز برپا خواهد بود و میزبان شرکت‌های مختلف و بزرگ در زمینه گوشی‌های هوشمند است که یکی از این شرکت‌ها نوکیا خواهد بود.

در ادامه همین درز شایعات سریالی نیز، بعدها تصویری از گوشی هوشمند میان رده اندروید نوکیا با نام C۱ منتشر گردید که منبع خبر معتقد بود، این محصول یکی از سه مدل گوشی هوشمند عرضه شده در سال ۲۰۱۶ نوکیا به بدنه‌ای تمام فلزی با نمایشگری ۵ یا ۵٫۵ اینچی مجهز خواهد شد.

در همین حال امروز نیز یک منبع فنلاندی دیگر مدعی شد گوشی D۱C در دو نسخه ۵ و ۵٫۵ اینچی به ترتیب با ۲ و ۳ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد. گفتنی است که گوشی‌های جدید نوکیا توسط کمپانی فنلاندی HMD Global مونتاژ می‌شود.

علاوه بر این هر دو مدل گوشی میان رده جدید نوکیا به دوربین ۱۶ مگا پیکسلی کارل زایس تجهیز شده اند و در سوی دیگر در قاب جلویی میزبان سنسور ۸ مگا پیکسلی هستند. از دیگر ویژگی‌های گوشی D1C نوکیا می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پشتیبانی از کار حافظه جانبی و قدرت گرفته از اندروید ۷ نوقا اشاره کرد.

اگرچه تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصول ارائه نگردیده، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که D1C در کنار کیفیت بالا، قیمت رقابتی را هم از سایر گوشی‌های تولید شده توسط نوکیا به ارث برده باشد که می‌تواند فروش موفق آن در بازار را تضمین کند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.