شایعه: دوربین سلفی گلکسی اس ۸ به فوکوس خودکار مجهز خواهد بود

سامسونگ هرچه در چنته دارد را در گلکسی اس ۸ رو خواهد کرد، یکی از مواردی که توجه کاربران گوشی‌های همراه هوشمند را جلب می‌کند، دوربین سلفی گوشی‌ است و از قرار معلوم گلکسی اس ۸ از دوربین سلفی بهره می‌برد که به فوکوس خودکار مجهز خواهد بود.

0

داستان رونمایی گلکسی اس ۸ با تمامی پرچمداران سابق سامسونگ فرق می‌کند، به نوعی می‌توان گفت گلکسی اس ۸ به بازار می‌آید تا آبروی رفته سامسونگ را به جوی باز گرداند. با این حساب انتظار می‌رود در گلکسی اس ۸ شاهد ویژگی‌های چشمگیری باشیم.

از قرار معلوم یکی از این امکانات، دوربین سلفی گلکسی اس ۸ است، این‌گونه که پیداست دوربین گلکسی اس ۸ از فوکوس خودکار بهره می‌گیرد. بر اساس آنچه وب‌سایت خبری کره‌ای etnews گزارش داده است، سامسونگ در گلکسی اس ۸، ویژگی را تعبیه خواهد کرد که با استفاده از آن لنز‌های دوربین به صورت خودکار تنظیم می‌شود تا موقعیت سوژه در دوربین بهترین فوکوس را داشته باشد. این کار باعث افزایش کیفیت عکس‌های گرفته شده خواهد شد.

ناگفته نماند که گوشی‌های همراه هوشمند تراز اول با ویژگی فوکوس خودکار غریبه نیستند، اما بیشتر این ویژگی را در دوربین پشت گوشی‌های هوشمند تراز اول شاهد هستیم. چرا که عکس‌‌ها در فاصله‌های دور، بیشتر با دوربین پشت گوشی گرفته می‌شود. از طرف دیگر تعبیه کردن امکان فوکوس خودکار، ویژگی چندان ارزان قیمتی نیز نیست و برای سازنده گران تمام می‌شود، با این حساب از آنجایی که دوربین سلفی برای عکس‌هایی با فاصله نزدیک طراحی شده است، بیشتر تولید کنندگان گوشی‌های همراه هوشمند از فوکوس خودکار در دوربین سلفی گوشی صرف نظر می‌کنند.

از طرف دیگر عکس‌های سلفی روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند و کاربران تمایل دارند تا عکس‌های سلفی با کیفیت‌تری بگیرند، اینجاست که سامسونگ به عنوان یکی از طلایه‌داران صنعت موبایل قصد دارد برای اینکه گلکسی اس ۸ هرچه بیشتر در نظر کاربران جلوه داشته باشد، دوربین سلفی این گوشی پرچمدار را به ویژگی فوکوس خودکار مجهز کند.

وب‌سایت خبری etnews مدعی شد، سامسونگ ویژگی فوکوس خودکار را در دوربین سلفی گلکسی اس ۸ به نوعی طراحی خواهد کرد که این دوربین ظاهری بیرون آمده نداشته باشد. پیش از این نیز در اخبار داشتیم که ممکن است گلکسی اس ۸ به لحاظ طراحی از صفحه‌نمایشی بدون حاشیه بهره بگیرد. امکان حضور دستیار جدید صوتی هوشمندی را نظیر آنچه در سیری اپل و Google Now شاهد هستیم در گلکسی اس ۸ نیز شاهد خواهیم بود.

تمامی این موارد دست به دست هم می‌دهند تا صبر علاقه‌مندان به پرچمداران سامسونگ نسبت به معرفی گلکسی اس ۸ لبریز شود.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.